Search
Close this search box.

بهترین جراح بلفاروپلاستی در اهواز

عمل بلفاروپلاستی، در میان سایر جراحی‌های مرتبط به پلک، یکی از رایج‌ترین عمل‌هایی است که در ایران انجام می‌شود. در واقع می توان گفت که چشم‌ها مهم‌ترین بخش بدن یک فرد چه در مردان و چه زنان می باشند. چشم ها بینشی را در مورد شخصیت شخصی فرد ارائه می دهند و در اولین دیدار تنها چیزی هستند که بیشتر مردم به آن نگاه می کنند. هنگامی که مردم با شما صحبت می کنند، چشمان شما نیز بیشتر از کلمات شما ارتباط برقرار می کنند. بنابراین در صورتیکه پلک های افتاده و آویزان دارید به شما توصیه می کنم که جراحی بلفاروپلاستی را انجام دهید. در این مقاله اقدام به معرفی بهترین جراح بلفاروپلاستی در اهواز شده است. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

بهترین جراح بلفاروپلاستی در اهواز کیست؟

بلفاروپلاستی یک جراحی زیبایی پلک است که در آن بافت پلک برای بهبود بینایی و ظاهر برداشته می‌ شود. دکتر سعید عاشوری بهترین جراح بلفاروپلاستی در اهواز هستند. ایشان دارای صدها جراحی موفق پلک بوده و در نوع خود بی نظیر هستند.

برداشتن پوست اضافی از پلک فوقانی یک راه عالی برای افزایش بینایی است. با افزایش سن، پوست سفتی خود را از دست می دهد. خوشبختانه، دکتر عاشوری می توانند پوست اضافی پلک را حذف کنند تا چشمان شما جوان تر از قبل به نظر برسد. دکتر سعید عاشوری بیش از 1000 بار در سال این عمل جراحی را انجام می دهند، بنابراین با انواع پلک مردان و زنان با نگرانی ها و انتظارات مختلف آشنا هستند.

دکتر سعید عاشوری به طور مکرر عمل های بلفاروپلاستی را انجام می دهند، بنابراین دلایل مختلفی را برای تمایل به جراحی تجربه کرده اند. برخی ممکن است خواهان ظاهری زنانه‌تر یا مردانه‌تر، ایجاد ظاهری جوان‌تر و زیباتر باشند و برخی نیز این جراحی را به دلایل متفاوت تر انجام می دهند.

متخصص جراحی زیبایی پلک

در مورد سن مناسب جراحی زیبایی پلک بیشتر بدانید.

مزایای مراجعه به بهترین جراح بلفاروپلاستی در اهواز

اولین چیزی که قبل از بحث در مورد بلفاروپلاستی می خواهیم بدانیم اهداف فردی شما برای جراحی است.  مهم نیست که اهداف شما چیست، دکتر سعید عاشوری بهترین خدمات بلفاروپلاستی در اهواز  را ارائه می دهند. زیرا ایشان به مشتریان خود گوش می دهند و  اهداف فردی شما برای ایشان بسیار مهم است.

در نظر گرفتن جنسیت

جراحی های دکتر سعید عاشوری با اهداف جنسیتی شما مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال، پلک های بالا و پایین مردان باید سنگین تر یا ضخیم تر به نظر می رسند.

در جراحی بلفاروپلاستی زنانه یک راه برای ایجاد ظاهری زنانه تر ایجاد ظاهر چشم گربه ایی است. دکتر سعید عاشوری ویژگی‌های جنسیتی معمولی را در نظر می گیرد و ظاهر شما را با توجه به ویژگی های شما تغییر می دهند.

در نظر گرفتن سن

در مورد چشم ها باید سایر ویژگی های صورت را در نظر گرفت تا از ظاهر کلی قابل قبول کل صورت اطمینان حاصل شود. اگر می‌خواهید چشم‌های جوان‌تری ایجاد کنید، ممکن است زیاده‌روی کنید و ظاهری داشته باشید که با سایر اجزای صورت همخوانی نداشته باشد و باعث شود مردم فکر کنند که «جراحی پلاستیک بیش از حد» انجام داده‌اید.

به عنوان مثال، یک مرد 60 ساله ظاهر چشمان یک جوان 20 ساله را نباید داشته باشد. زیرا با بقیه صورت همخوانی ندارد و عجیب به نظر می رسد. دکتر سعید عاشوری به شما کمک می کند که ظاهری زیبا و متناسب داشته باشید.

ماندگاری نتایج جراحی پلک

پس از انجام جراحی پلک، طبیعی است که انتظار داشته باشید که نتیجه بلفاروپلاستی معمولی حدود 10 تا 15 سال دوام داشته باشد. با وجود جراحی، پوست و بافت های صورت شما با گذشت زمان به روند پیر شدن ادامه می دهند. البته، پیری صورت به روتین مراقبت از پوست، موقعیت ابرو، سایر ویژگی های صورت و تغذیه بستگی دارد. اگر روند پیری را در نظر نگیریم ماندگاری جراحی پلک با دکتر عاشوری بسیار ایده آل است.

برقراری تقارن صورت

یکی از عوامل مهمی که بر نیاز شما به بلفاروپلاستی هر دو چشم تاثیر می گذارد، تقارن صورت شماست. چشم ها می توانند پایین تر یا بالاتر از یکدیگر باشند. عمق چشم ها حتی می تواند با یکدیگر متفاوت باشد. این عوامل باید در جراحی بلفاروپلاستی برقرار شود. اگر این عوامل در نظر گرفته نشوند، پس از جراحی، ویژگی های نامتقارن شما برجسته تر خواهد شد.

ویژگی های پیشانی

پیشانی فاکتور مهم دیگری برای تصمیم گیری در مورد اینکه آیا بلفاروپلاستی برای شما مناسب است یا خیر. در کل برای جراحی بلفاروپلاستی باید شکل پیشانی هم مد نظر قرار بگیرید و با توجه به ظاهر صورت چشم ها طراحی شوند.

در مورد بوتاکس پیشانی بیشتر بدانید.

چرا دکتر سعید عاشوری؟

موارد گفته شده ممکن است جزییات کوچکی به نظر بیایند که باید در نظر گرفته شوند. دکتر عاشوری در این زمینه ها متخصص هستند . باید بدانید که این جزئیات تاثیر بسزایی در نتیجه جراحی شما دارد. ایشان بسیار کار بلد و با سواد هستند و جراحی های زیبایی را با موفقیت ویژه انجام می دهند.

دکتر خوب برای بلفاروپلاستی

در مورد تزریق ژل لب روسی بیشتر بدانید.

کلام آخر

اگر دارای پلک های افتاده و بد فرم هستید و به دنبال یافتن بهترین جراح بلفاروپلاستی در اهواز هستید، توصیه می شود که به دکتر سعید عاشوری مراجعه کرده و در خصوص جراحی بلفاروپلاستی مشاوره بگیرید. ایشان بهترین روش را با توجه به ویژگی های ظاهری شما در نظر خواهند گرفت و به چشمان شما ظاهری جوانتر و شاداب تر هدیه می کنند.

دکتر سعید عاشوری

دکتر سعید عاشوری

دکتر سعید عاشوری دوران تحصیلات عمومی و تخصص پوست خود را در دانشگاه علوم پزشکی اهواز سپری کرده اند، ایشان یکی از جراحان زبده کشور هستند که علاوره بر پوست در زمینه انواع جراحی های زیبایی صورت نظیر جراحی بلفاروپلاستی و همچنین تزریقات ژل، چربی و بوتاکس و ... مهارت ویژه دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا