Search
Close this search box.

بهترین مارک ژل لب

تزریق ژل لب در چند سال اخیر در میان افراد مختلف بسیار شایع شده است و در میان مردان و زنان از محبوبیت بالایی برخوردار است. تزریق ژل لب منجر به اصلاح عدم توازن لب ها با بقیه نقاط صورت و زیبا سازی فرد می گردد. یکی از سوالاتی که افراد پیش از تزریق ژل لب می پرسند، بهترین مارک ژل لب است. در این مقاله به این موضوع پرداخته شده است. تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

معرفی بهترین مارک ژل لب

داشتن لب‌های پر و زیبا امروزه به یکی از عناصر اصلی زیبایی صورت تبدیل شده است. تزریق ژل لب برای حجیم کردن ناحیه ای لب ها، صاف کردن خطوط و چین و چروک ها و کاهش حجم از دست رفته در اثر عواملی مانند افزایش سن استفاده می شوند. با افزایش سن، خاصیت ارتجاعی پوست کاهش می یابد و شروع به تولید کلاژن کمتر می کند. در واقع با بالا رفتن سن، لب بالا حجم و پری خود را از دست می دهد و نمای کلی لب‌ها صاف‌تر می‌شود و باعث می‌شود لب‌ها در کل نازکتر به نظر برسند.

تزریق ژل لب می تواند لب ها را حجیم کرده و ظاهری پرتر در آن ها ایجاد کند. در تزریق ژل لب از برندهای مختلفی استفاده می شود. هر کدام ماندگاری و شرایط خاص خود را دارند. بنابراین ضروری است که پیش از تزریق بهترین مارک ژل لب را بشناسیم.

بهترین برند تزریق ژل لب

در مورد مراقبت های بعد از تزریق ژل لب بیشتر بدانید.

انواع برندهای تزریق ژل لب

ژل ها برندهای مختلفی دارند. بیشتر آنها برای استفاده در تمام قسمت های صورت مناسب هستند، اگرچه برخی به طور خاص برای استفاده در مناطق خاصی ساخته شده اند. برخی از ژل ها به طور خاص برای استفاده روی لب ها ساخته شده اند.

ژل و فیلرهای مارک های مختلف حاوی مواد مختلفی مانند اسید هیالورونیک هستند.

ژل رستیلن

رستیلن یک ژل تزریقی است که ماده اصلی آن هیالورونیک اسید است. این ژل  برای درمان چین و چروک و کاهش لب ها استفاده می شود. این ژل را می توان به لب افراد بالای 21 سال تزریق کرد. انواع مختلفی از فیلرهای برند رستیلن وجود دارد که هر کدام برای استفاده در ناحیه متفاوتی از صورت مورد استفاده قرار می گیرند.

Refyne، Defyne و Restylane Silk انواع مختلفی از رستیلن هستند که می توان از آنها در لب استفاده کرد. رستیلن در واقع برای استفاده در نواحی مختلف صورت ساخته شده اند. Restylane Silk به طور خاص برای استفاده در لب ها در نظر گرفته شده است و توسط FDA برای استفاده در لب ها تایید شده است. نتایج حاصل از تزریق ژل لب رستیلن تقریباً شش ماه باقی خواهد ماند.

Restylane Kysse یک پرکننده جدید است که به تازگی توسط FDA برای استفاده در لب تایید شده است، اگرچه چندین سال است که در کشورهای دیگر در سراسر جهان موجود است و مورد استفاده قرار می گیرد.

ژل اسکالپترا

ژل اسکالپترا که با نام Sculptra Aesthetic نیز شناخته می شود، یک ژل پوستی است که عمدتاً در نیمه پایینی صورت برای اصلاح خطوط لبخند، خطوط ماریونت و چین و چروک های چانه استفاده می شود. ژل اسکالپترا می تواند به جایگزینی تدریجی کلاژن از دست رفته در صورت کمک کند. این ژل معمولا در لب ها استفاده نمی شود.

در مورد تزریق ژل به صورت در اهواز بیشتر بدانید.

ژل ژوویدرم

ژل ژوویدرم بر پایه اسید هیالورونیک ساخته شده است. کاربرد اصلی آن برای لب ها، گونه ها و نواحی اطراف دهان است. انواع مختلفی از ژل ژوویدرم وجود دارد و برای نواحی مختلف صورت استفاده می شود. Vobella، Vollure و Juvederm بیشتر در لب ها استفاده می شوند. محل و شدت خطوط یا چین و چروک ها تعیین می کند که کدام نوع از ژوودرم استفاده می شود.

ژل رادیس

رادیس یک فیلر پوستی است که می تواند روی صورت برای صاف کردن چین و چروک های متوسط ​​تا شدید استفاده شود. همچنین می توان از آن برای افزایش حجم پشت دست استفاده کرد و کاهش حجم را که اغلب به دلیل افزایش سن ظاهر می شود، اصلاح کرد. رادیس را می توان در لب نیز استفاده کرد، اما گزارش هایی وجود دارد که این برند منجر به گلوله شدن ژل لب می شود.

ماندگاری رادیس می تواند دوازده تا هجده ماه طول بکشد. نشان داده شده است که ماده فعال موجود در ژل رادیس باعث تحریک تولید کلاژن در بدن می شود که باعث می شود ماندگاری آن بیشتر از فیلرها حاوی اسید هیالورونیک باشد.

در مورد تزریق ژل لب روسی در اهواز بیشتر بدانید.

کدام مارک ژل لب برای شما مناسب است؟

نوع ژل مورد نیاز به نیاز هر بیمار بستگی دارد. دکتر عاشوری شما را ارزیابی خواهد کرد و به شما پیشنهاد خواهد کرد که کدام مارک ژل به بهترین وجه نیاز شما را برآورده می کند.

ماندگاری برندهای مختلف ژل لب

طول عمر ژل لب بستگی به نوع ژل و محل قرارگیری آن در بدن دارد. پرکننده های لب در چند ماه اول تزریق تحلیل می روند . اما اما در کل ژل لب ها فیلرها توانایی جذب آب را دارند که باعث می شود نتایج قابل مشاهده برای حدود 6 ماه ثابت بماند. تزریق ژل لب بسته به مارک مورد استفاده بین 6 ماه تا یک سال ماندگاری دارند. برای حفظ نتایج در مدت زمان طولانی تر باید مراقبت های بعد از تزریق ژل لب جدی گرفته شود.

ژل لب خوب

در مورد تزریق ژل لب طبیعی در اهواز بیشتر بدانید.

کلام آخر

اگر مایل به تزریق ژل لب هستید و در مورد بهترین مارک ژل لب سوال دارید، می توانید در روز مراجعه به مطب دکتر عاشوری در خصوص برندهای مختلف سوال کنید و اطلاعات تکمیلی به دست بیاورید. این اطمینان را داشته باشید که دکتر سعدی عاشوری بهترین مارک ژل لب را با توجه به نیازهای شما به لب ها و صورتتان تزریق می کند.

دکتر سعید عاشوری

دکتر سعید عاشوری

دکتر سعید عاشوری دوران تحصیلات عمومی و تخصص پوست خود را در دانشگاه علوم پزشکی اهواز سپری کرده اند، ایشان یکی از جراحان زبده کشور هستند که علاوره بر پوست در زمینه انواع جراحی های زیبایی صورت نظیر جراحی بلفاروپلاستی و همچنین تزریقات ژل، چربی و بوتاکس و ... مهارت ویژه دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا