Search
Close this search box.

بوتاکس دور چشم در اهواز

چین و چروک های اطراف چشم از موارد بسیار آزار دهنده در چهره فرد هستند که از گوشه چشم به بیرون آن شکل می گیرند. آنها به دلیل شباهتشان به پای کلاغ با این نام نیز شناخته می شوند و از نشانه رایج پیری هستند. به همین دلیل است که بسیاری از افراد تصمیم می‌گیرند که تزریق بوتاکس دور چشم را انجام دهند. در واقع بواتاکس دور چشم بهترین اقدام برای مبارزه با این چین و چروک ها هستند. تا پایان مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر دراین خصوص بدانید.

بوتاکس دور چشم چیست؟

هر چه سن شما بیشتر می شود چین و چروک های دور چشم برجسته تر می شود. آنها یکی از بارزترین نشانه های پیری در چهره افراد هستند و برای افرادی که سعی در حفظ چهره ای جوان دارند دردسرساز هستند. شروع پای کلاغی برای همه متفاوت است، اما در افرادی که به یک طرف صورت خود می خوابند و میمیک صورت زیادی دارند یا با چشم ها می خندند بیشتر ممکن است اتفاق بیافتد. خوشبختانه، امروز درمان‌های بوتاکس به رفع این چروک‌ها کمک می‌کنند و پوست اطراف چشم را جوان می‌کنند.

رفع چروک دور چشم با بوتاکس

در مورد فیلر خط خنده بیشتر بدانید.

کاربرد بوتاکس دور چشم

با بالا رفتن سن، چین و چروک اطراف چشم شروع به نمایان شدن می کند. در زنان و مردان در ابتدا خطوط ریز شروع به رشد می کنند. این خطوط کوچک به مرور زمان به چین و چروک های عمیق تر تبدیل می شوند و ممکن است از گوشه چشم شما به بیرون آن شکل بگیرند. در برخی از افراد نیز به دلایل مختلف سلامتی ممکن است، حلقه های تیره دور چشم، پف کردگی و تغییر در رنگ پوست اطراف چشم اتفاق بیافتد. با بوتاکس دور چشم می توان تا حدود زیادی این موارد را درمان کرد.

چند واحد تزریق بوتاکس برای دور چشم لازم است؟

تعداد واحد تزریقات بسته به عمق چین و چروک ها متفاوت خواهد بود. دکتر سعید عاشوری عمق این چروک ها و همچنین طول هر خط را پیش از تزریق بوتاکس در نظر می‌گیرند. پای کلاغی مردان نسبت به زنان برجسته‌تر است زیرا ماهیچه‌هایی که برای ایجاد چین و چروک منقبض می‌شوند در مردان قوی‌تر هستند.

در مورد بوتاکس پیشانی بیشتر بدانید.

دلایل ایجاد چین و چروک دور چشم

  • کمبود رطوبت می تواند به زوال طبیعی پوست اطراف چشم کمک کند.
  • در مواجهه با مقدار زیادی استرس، پوست زیر چشم شما تحت تاثیر می گیرد و این منجر می شود که چین و چروک ها برجسته شوند. به خاطر داشته باشید که پوست در دور چشم نازک است این پوست نازک بیشتر مستعد چروک شدن است.
  • به دلیل افزایش سن می توانید شاهد افزایش چروک در نقاط مختلف صورت باشید.
  • داشتن میمک های صورتی بیش از حد می تواند منجر به ایجاد چروک در افراد شود.
  • انتخاب های سبک زندگی غلط نظیر سیگار کشیدن، عدم استفاده از ضد آفتاب و حتی خوابیدن مکرر روی یک سمت خاص صورت می تواند منجر شود که چین و چروک زیر چشم شکل بگیرند. بوتاکس موثرترین راه برای مبارزه با علائم پیری و چروک های دور جشم است.

در مورد مراقبت های بعد از تزریق ژل لب بیشتر بدانید.

مزایای تزریق بوتاکس دور چشم

  • تزریق بوتاکس ماهیچه ها را شل می کند تا پوست سفت تر شود. این درمان به نوبه خود منجر به درمان پای کلاغی اطراف گوشه چشم و خطوط ظریف زیر چشم می گردد.
  • این روش به جز خراش های ریز ناشی از تزریق، کاملا بدون درد است.
  • در تزریق بوتاکس کمترین زمان استراحت وجود دارد و بیماران می توانند تقریباً بلافاصله به فعالیت های عادی خود بازگردند.

روند بوتاکس دور چشم

پس از تصمیم به تزریق بوتاکس و داشتن یک مشاوره اولیه با دکتر سعید عاشوری شرایط شما مورد بررسی قرار می گیرد و تعداد تزریقات مورد نیاز با توجه به چین و چروک های شما تعیین می گردد. تزریق بوتاکس برای چین و چروک زیر چشم می تواند این ناحیه شکننده را دوباره تقویت کند. بوتاکس منجر به فلج شدن موقت عضله های این ناحیه می گردد و منجر می شود که استرس در ناحیه دور چشم بر طرف شوند. این درمان در نهایت منجر به کاهش چین و چروک و جوانسازی این ناحیه می گردد.

ضرورت مراجعه به متخصص پوست برای تزریق بوتاکس

همیشه این احتمال وجود دارد که مشکلات ناشی از یک درمان اتفاق بیافتد. باید توجه داشته باشید که دست های بی تجربه می تواند شانس این اتفاق را افزایش دهند. همچنین تزریق بیش از حد می تواند منجر به افتادگی بیشتر پلک شود زیرا عضله فرونتالیس پلک بالایی شما را بلند نمی کند. در واقع افتادگی پلک نتیجه انجام بوتاکس غیر تخصصی است و زمانی رخ می دهد که بیماران به پزشکان بی تجربه مراجعه کنند.

اگر افتادگی پلک در نتیجه بوتاکس رخ می دهد، معمولاً به دلیل شل کننده عضلانی ضد چروک است که با گیرنده های عصبی عضلانی که قرار نبوده است، فلج شوند، متصل می شود. این می تواند منجر به افتادن پلک بالایی به دلیل فلج شدن عضله شود. شایان ذکر است که این یک فلج موقت است و هر گونه علائم افتادگی چشم باید در دوره 3-4 ماهه بعد از درمان از بین برود زیرا بوتاکس نیز از بین می رود.

بوتاکس پای کلاغی

عوارض بوتاکس دور چشم

بعد از تزریق بوتاکس ممکن است قرمزی خفیفی را در محل تزریق تجربه کنید. این موارد بسیار زود گذر هستند و سریعا بر طرف می گردد. شایان ذکر است که در صورت انجام بوتاکس توسط پزشک متخصص تقریبا هیچ عارضه ایی برای این درمان وجود ندارد.

کلام آخر

بسیاری از افراد از ایجاد خطوط گوشه چشم و اطراف آن وحشت دارند. این خطوط ظریف می توانند شما را پیرتر نشان دهند. تزریق بوتاکس . تزریق بوتاکس با شل کردن عضلات اطراف چشم می تواند به کاهش پای کلاغی کمک کند تا احساس شادابی و جوانی بیشتری داشته باشید.

دکتر سعید عاشوری

دکتر سعید عاشوری

دکتر سعید عاشوری دوران تحصیلات عمومی و تخصص پوست خود را در دانشگاه علوم پزشکی اهواز سپری کرده اند، ایشان یکی از جراحان زبده کشور هستند که علاوره بر پوست در زمینه انواع جراحی های زیبایی صورت نظیر جراحی بلفاروپلاستی و همچنین تزریقات ژل، چربی و بوتاکس و ... مهارت ویژه دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا