Search
Close this search box.

تزریق بوتاکس و ژل همزمان در اهواز

تزریق بوتاکس و ژل در اهواز همزمان یکی از روش‌های جوانسازی و حجیم سازی پوست است. از آنجایی که تغییر و تحول در چهره  و زیبایی و نشاط چهره بسیار اهمیت دارد، سالیانه میلیون‌ها نفر به واسطه این روش خود را زیباتر می‌کنند. این روش ریسک مربوط به جراحی زیبایی و جوانی را از بین می‌برد و با هزینه‌ای کم و دوران نقاهت کوتاه مدت، زیبایی را به شما هدیه می‌کند. در ادامه می‌خواهیم به بررسی دلایل، مزایا، مراحل و میزان اثر بخشی تزریق بوتاکس و فیلر همزمان اشاره کنیم. با ما همراه باشید.

دلایل تزریق بوتاکس و ژل همزمان

در صورتی که پزشک شما برای شادابی و نشاط پوست شما تزریق بوتاکس و ژل همزمان را تجویز کند، می‌توانید این دو روش را به صورت همزمان انجام دهید. چرا که هر کدام از این روش‌ها مکمل دیگری است و در افزایش زیبایی شما نقش بسزایی دارد. افراد به دلایل مختلفی اقدام به تزریق همزمان ژل و بوتاکس می‌کنند. دلایلی همچون افزایش اعتماد به نفس، جوانسازی، از بین بردن تیرگی دور چشم، حجیم سازی لب و … هستند که باعث تزریق بوتاکس و ژل همزمان می‌شوند.

باید توجه داشت که اثرات بوتاکس تزریق شده به بدن پس از مدتی از بین خواهد رفت. در حالی که فیلر و ژل تاثیرات بلند مدتی دارند. با این وجود، افراد از تزریق همزمان ژل و بوتاکس کمک می‌گیرند تا ماندگاری آن‌ها را افزایش دهند.

سن تزریق فیلر لب

بیشتر بخوانید: ماندگاری فیلرهای لب

مزایای تزریق بوتاکس و ژل همزمان در اهواز

بوتاکس صورت معمولا برای از بین بردن چین و چروک‌ها و خطوط سطحی کاربرد دارد. در صورتی که فیلر می‌تواند خطوط عمقی مثل خط لبخند را نیز به صورت کامل از بین ببرد. حال اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که هم چین و چروک‌های سطحی در چهره شما نمایان است و هم چین و چروک‌های عمقی، بهتر است تزریق بوتاکس و ژل همزمان را تجربه کنید.

این تکنیک مزایای زیادی را با خود به همراه دارد. چرا که باعث افزایش جذابیت و جوانی شما شده و هزینه‌های تزریق مجدد ژل و بوتاکس را کاهش می‌دهد. همچنین این تکنیک موجب افزایش ماندگاری ژل و بوتاکس شده و تاثیر زیادی هم در شادابی پوست شما دارد. خیلی از خانم‌ها و آقایان برای افزایش اعتماد به نفس از دست رفته خود، کاهش هزینه‌های جوانسازی پوست و بازیابی شادابی قبلی پوست خود این روش‌ها را به صورت همزمان به کار می‌گیرند.

تزریق بوتاکس و ژل همزمان برای چه ‌کسانی مناسب است؟

تزریق بوتاکس و ژل همزمان در اهواز با توجه به کاربردهای مختلفی انجام خواهد شد. بوتاکس معمولا جهت مهار کردن عضلات آسیب دیده زیر پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. ژل نیز جهت افزایش حجم اجزای مختلف چهره و پوست کاربرد دارد. اگر بخواهیم به جزئیات کاربرد این دو روش اشاره کنیم، جا دارد از موارد زیر نام ببریم:

  • از بین بردن چین و چروک‌های صورت
  • پر کردن نواحی کم حجم چهره و حجم دادن به لب، بینی و گونه با استفاده از فیلر
  • کاهش تیرگی و چین و چروک و گود افتادگی زیر چشم
  • ترمیم جای زخم
  • از بین بردن خط اخم، خطوط روی پیشانی و خط لبخند

با وجود این که کاربردهای تزریق ژل و بوتاکس متفاوت است، باز هم ممکن است برخی از افرادی مناسب انجام تزریقات این چنینی نباشند. در کل افرادی که از مشکلات پوستی و چین و چروک‌های روی پوست ناراضی هستند، افرادی که‌ چهره نامتقارن دارند، افرادی که از سلامت جسمانی کاملی برخوردار شده‌اند و به دخانیات اعتیاد ندارند، افرادی که می‌خواهند زیبایی خود را بازیابند و افرادی که از نتایج عمل و عوارض آن هراس دارند، کاندیدای مناسبی برای انجام این روش هستند.

1سی سی فیلر خط خنده

بیشتر بخوانید: تزریق ژل گونه در اهواز

اثر بخشی تزریق بوتاکس و ژل همزمان

بسیاری از کسانی که به زیبایی ظاهری خود اهمیت می‌دهند، برای دستیابی به بهترین نتایج از ترکیب همزمان تزریق ژل به صورت و بوتاکس کمک می‌گیرند. با ترکیب این دو تکنیک شما می‌توانید هر گونه چین و چروکی که روی پوستتان نمایان شده است را از بین ببرید. ماده بوتاکس یا همان اسید هیالورونیک باعث می‌شود که خطوط ناشی از خدمات مکرر از بین بروند. برای مثال اگر قرار است خط اخم، خنده و … را نابود کنید، باید چهره خود را بوتاکس نمایید.

با تزریق ژل هم شما قادر خواهید بود که حجم کلاژن از دست رفته بدن را بازیابی کنید. این دو روش با هم سازگاری دارند و اگر به صورت همزمان انجام شوند، تاثیرات فوق العاده‌ای را از خود بر جای خواهند گذاشت. البته تفاوت آن‌ها در نواحی تزریق است که می‌تواند تغییر کند.

 لازم به ذکر است که اگر شما به تنهایی بوتاکس را تزریق کنید، تا ۶ ماه می‌توانید از مزایای آن استفاده نمایید. با افزودن فیلر به بوتاکس می‌توان ماندگاری این روش را تا ۱۰ ماه الی ۱۲ ماه افزایش داد‌. بنابراین فرد مدت زمان بیشتری از نتایج این روش‌ها بهره مند می‌شود.

مراحل تزریق بوتاکس و ژل همزمان در اهواز

برای این که به صورت همزمان ژل و بوتاکس را تزریق کنید، ابتدا باید یک پزشک ماهر و یک کلینیک مجهز را پیدا کنید. پس از آن، مراحل زیر جهت انجام تزریقات ژل و بوتاکس انجام خواهند شد:

  • در اولین مرحله پزشک شما محل تزریق را مشخص خواهد کرد. باید توجه داشته باشید که محل تزریق ژل با محل تزریق بوتاکس متفاوت است. پس از آن، شما باید پوست خود را بشویید و آن را تمیز و خشک کنید.
  • در مرحله بعد با استفاده از داروهای بی حس کننده پوست محل تزریق بی حس می‌شود. در این مرحله پس از بی حس شدن ناحیه مورد نظر، تزریق ژل و بوتاکس انجام می‌شود.
  • در مرحله بعد، پزشک با دست خود پوست را کمی ماساژ می‌دهد تا ماده ژل و بوتاکس در زیر پوست تجمع نداشته باشد.
  • در آخر هم نکات مهم مراقبتی به بیمار ارائه می‌شوند و تزریق ژل و بوتاکس همزمان به پایان می‌رسد.

نکته مهمی که شما باید به خاطر بسپارید، این است که تا چند روز انجام ورزش‌های سنگین ممنوعیت دارد. استفاده از مواد آرایشی هم تا چند روز بعد از تزریق بوتاکس و ژل همزمان ممنوع است.

نتیجه‌ گیری

در این متن در مورد تتزریق بوتاکس و ژل همزمان در اهواز صحبت شد. برای جوانسازی پوست و از بین بردن چین و چروک و حجیم کردن پوست این روش توصیه شده است. این روش ماندگاری زیادی دارد و می‌تواند شادابی پوست شما را افزایش دهد. به همین دلیل متداول شده است. شما با انتخاب پزشکی ماهر و طی کردن مراحل تزریق ژل و بوتاکس می‌تواند اثر بخشی آن را ببینید و نتایج خوبی را دریافت کنید.

دکتر سعید عاشوری

دکتر سعید عاشوری

دکتر سعید عاشوری دوران تحصیلات عمومی و تخصص پوست خود را در دانشگاه علوم پزشکی اهواز سپری کرده اند، ایشان یکی از جراحان زبده کشور هستند که علاوره بر پوست در زمینه انواع جراحی های زیبایی صورت نظیر جراحی بلفاروپلاستی و همچنین تزریقات ژل، چربی و بوتاکس و ... مهارت ویژه دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا