Search
Close this search box.

تزریق چربی به صورت در اهواز

با بالاتر رفتن سن میزان تولید کلاژن در بدن کاهش می‌یابد و هر چقدر میزان پروتئین موجود کم‌تر شود، پوست خاصیت کشسانی و الاستیسیته خود را از دست می‌دهد؛ در نتیجه این موضوع باعث ایجاد چین‌ و چروک در پوست می‌شود. از اثرات بالا رفتن سن می‌توان، به کاهش یافتن لایه‌های چربی در زیر پوست اشاره کرد، که باعث می‌شود پوست حالت افتاده و شل پیدا کند، که در نتیجه پوست استحکام خود را از دست می‌دهد. در چنین مواقعی افراد به‌ دنبال آن هستند، که اثراتی که در اثر بالا رفتن سن ظاهر می‌شود را از بین ببرند و باعث شادابی و جوان‌سازی پوست شوند‌.

برای‌ این‌که بتوان بهترین نتیجه را از تزریق چربی به پوست صورت را گرفت، بهتر است که از یک پزشک متخصص و یا جراح پلاستیک، مشاوره‌های لازم را دریافت. یکی از بهترین پزشکانی که در این زمینه می‌تواند، کمک‌های لازم را به افراد کند دکتر عاشوری می‌باشد‌‌‌.

این روش مزایای بسیار زیادی را برای افراد در پی خواهد داشت، که می‌توان به دائمی بودن روش فوق اشاره کرد. برای‌ این‌که این روش ماندگاری خوبی داشته باشد، بهتر است مراقبت‌های قبل‌ از عمل و بعد از عمل را انجام داد. که در ادامه بیشتر به بررسی این موارد خواهیم پرداخت.

تزریق چربی به صورت

در روش تزریق چربی از قسمت‌های مختلف خارجی بدن مثل ران‌ها  که چربی در آن نواحی انباشته شده‌ است استفاده می‌شود و به نواحی مختلف مثل صورت، دست‌ها، باسن و سینه و تمام قسمت‌هایی که حجم کمتری دارند، تزریق می‌شود‌‌. این روش یک روش ایمن با ماندگاری بالا می‌باشد، که نتایج طبیعی را به‌ همراه دارد. تکنیکی که در روش تزریق چربی وجود دارد به‌ صورت بسیار عالی می‌باشد، که هدف‌های زیر در آن دنبال می‌شود:

  • رفع تورفتگی‌های صورت
  • بهبود دادن کانتورینگ‌های موجود در پوست
  • کمک کردن به بازسازی حجم صورت

 اگر به‌ دنبال روشی هستید که بتوان از طریق آن، اثرات بالا رفتن سن را جبران کرد، تزریق چربی می‌تواند بهترین گزینه باشد، که نتایج بیشتر و بهتری را برای افراد به‌ همراه خواهد دارد. این روش در مقایسه با روش‌های دیگر مثل جراحی بسیار خوب می‌باشد؛ علت آن‌هم این است که چربی‌هایی که به بدن تزریق می‌شود از خود بدن تهیه شده‌ است. در این روش حدود ۷۰ درصد سلول‌های چربی در هنگام تزریق زنده می‌ماند و به آن‌ها خون‌ رسانی انجام می‌گیرد؛ به همین دلیل نتایج آن دائمی است.

بهترین متخصص تزریق چربی

در مورد تزریق ژل به صورت بیشتر بدانید.

نحوه انجام تزریق چربی به صورت

تزریق چربی به‌ عنوان گرافت چربی نامیده می‌شود، که یک تکنیک ثابت شده از قرن نوزدهم است و روندی می‌باشد، که از طریق آن چربی‌های خود افراد با هدف‌های رفع کردن تورفتگی ها و ناهنجاری‌ها به پوست تزریق می‌شود. مراحل انجام چربی به پوست به شرح زیر می‌باشد:

برداشت چربی از نواحی مختلف

 چربی که مورد نیاز است از روش برش از قسمت‌های مختلف بدن حاصل می‌شود. این چربی از قسمت‌های شکم، قسمت داخلی ران تهیه می‌شود؛ که به آن لیپوساکشن گفته می‌شود.

آماده‌ سازی چربی

 چربی تهیه شده در دستگاه سانتریفیوژ تصفیه می‌شود و بعد از آن‌که شستشو داده شد، بافت چربی به حالت مایع و خالص آماده می‌شود، که آماده تزریق هستند. در صورتی‌که مایع تهیه شده خالص نباشد

نتایج نامطلوبی بر روی پوست به‌ جا خواهد گذاشت.

در مورد تزریق بوتاکس بیشتر بدانید.

تزریق چربی آماده شده

چربی آماده شده به قسمت‌های مختلف تحت‌ الشعاع تزریق می‌شود. در این روش می‌توان اطمینان حاصل کرد که، بافت چربی که به پوست تزریق شده به صورت سالم و از سایر مواد مغذی تهیه شده و می‌تواند مواد لازم را به حالت کافی دریافت کند.

مزایای تزریق چربی به صورت

بهبود یافتن پوست بافت صورت می‌تواند به علت‌های مختلف مثل تولید شدن کم‌تر کلاژن خشک شود و باعث ایجاد منافذ و چین‌ و چروک شود که می‌توان با تزریق چربی آن را از بین برد.

برطرف کردن زخم‌ها و فرورفتگی

در برخی از افراد فرورفتگی‌ها، جوش و آکنه دیده می شود که باعث کاهش جذابیت افراد می‌شود. از طریق تززیق چربی می‌توان جای زخم‌ها را درمان کرد‌.

ماندگاری بالا و طولانی

چون این چربی ها از نقاط مختلف بدن انسان تهیه می‌شود، بنابراین سازگاری بالایی با بدن افراد خواهد داشت.

عدم نیاز به تکرار تزریق چربی

با توجه به این‌که چربی‌ها به‌ راحتی جذب پوست می‌شود، نیازی به ترمیم و تکرار دوباره نیست.

عدم نیاز به استفاده از مواد خارجی

 در این روش نیازی نیست که از مواد خارجی برای تزریق کردن استفاده شود و چربی مورد نیاز از سایر نقاط بدن انسان تهیه می شود.

در مورد بلفاروپلاستی بیشتر بدانید.

فرم گرفتن چهره

با استفاده کردن از تزریق چربی می‌توان باعث شد که چهره افراد به‌ صورت خوش فرم باشد، که باعث بالا رفتن جذابیت افراد می‌شود.

 مدت زمان ریکاوری کوتاه

 مدت زمانی‌ که نیاز است تا پس‌ از انجام تزریق چربی افراد بهبود یابد، بسیار کوتاه است و نیاز نیست که روزهای زیادی را برای بهبودی سپری کرد.

هزینه تزریق چربی به صورت

در مورد تزریق ژل لب طبیعی بیشتر بدانید.

نکات در مورد تزریق چربی به صورت

تزریق چربی به صورت یکی از کم‌خطرترین روش‌ها برای جوان‌ سازی پوست به شمار می‌آید. این روش عوارض کمتری برای افراد در پی دارد. به‌ همین دلیل است که افراد زیادی از این روش استقبال می‌کنند. در صورتی‌که مراقبت‌های لازم را انجام داد، می‌توان از عوارض آن در امان بود. عوارض این روش به شرح زیر می‌باشد:

  • ورم و کبودی
  • عدم ایجاد تقارن در محل‌های تزریق شده
  • ماندگاری کوتاه‌ مدت
  • باقی ماندن محل زخم‌ها در پوست

کلام آخر

در این مقاله سعی شد تا به مزایا و عوارضی که در زمان تزریق چربی به پوست ایجاد می‌شود، اشاره شود. این عمل زیبایی یکی از بهترین روش‌هایی است که می‌تواند باعث درمان خشکی و از بین رفتن چروک پوست شود. اگر تزریق با دفعات متعدد و در فواصل زمانی کوتاه انجام گیرد، می‌تواند مدت طولانی دوام و ماندگاری داشته باشد. برای نتیجه گرفتن بهتر توصیه می‌شود که از پزشک متخصص و با تجربه که مهارت بالایی داشته باشد، کمک گرفت.‌ یکی از بهترین پزشکان فوق دکتر عاشوری می‌باشد، که علاوه بر این‌که با مهارت و دقت بالایی چربی ها را به پوست تزریق می‌کند، قیمت مناسب‌تری هم برای این عمل دریافت می‌کند. به همين دلیل اکثر بیماران از عمل‌های ایشان رضایت کامل را دارند‌.

دکتر سعید عاشوری

دکتر سعید عاشوری

دکتر سعید عاشوری دوران تحصیلات عمومی و تخصص پوست خود را در دانشگاه علوم پزشکی اهواز سپری کرده اند، ایشان یکی از جراحان زبده کشور هستند که علاوره بر پوست در زمینه انواع جراحی های زیبایی صورت نظیر جراحی بلفاروپلاستی و همچنین تزریقات ژل، چربی و بوتاکس و ... مهارت ویژه دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا