Search
Close this search box.

تزریق ژل به صورت در اهواز

تزریق ژل نوعی دیگر از عمل‌های زیبایی است که کاربردهای بسیاری دارد و بیشتر افراد به دنبال انجام آن هستند. تزریق کردن ژل در انواع مختلفی انجام می‌شود و می‌توان از آن برای تزریق در قسمت‌های بدن استفاده کرد. تزریق ژل برای آن دسته از اعمال زیبایی که نیازی به جراحی ندارند استفاده می‌شود و به جوانسازی پوست کمک می‌کند.

 مهمترین کاربرد تزریق ژل، کمک به پوست برای پرکردن چین و چروک و سوراخ‌های عمیق صورت است. به عنوان مثال، تزریق کردن ژل به طور گسترده‌ای برای از بین بردن خط لبخند، چین و چروک دور چشم و یا برای بزرگ کردن گونه در زنان استفاده می‌شود. پرکننده‌ها یا ژل‌های مورد استفاده برای تزریق نیز به طور گسترده‌ای برای ضخیم شدن و حجیم شدن لب‌ها استفاده می‌شوند.

 تزریق کردن ژل در موارد دیگری مانند تزریق به پیشانی، زیر چشم، باسن، سینه، چانه و دور چشم نیز استفاده می‌شود که این روزها طرفداران زیادی دارد. دستیابی به بهترین نتیجه ممکن در استفاده از تزریق برای عمل‌های زیبایی و جوانسازی پوست به عوامل مختلفی بستگی دارد.

تزریق ژل به صورت

تزریق ژل به صورت، یک روش جوانسازی پوست است که به عنوان یک راهکار برای رفع چین و چروک، با تزریق مقدار کمی ماده پرکننده به پوست صورت بکار می‌رود. تزریق کردن ژل می‌تواند نواحی خاصی از بدن که بافت‌های چربی آن از بین رفته است را پر کند. اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی در بدن انسان است.

هنگامی که چین و چروک در خط خنده و اخم عمیق می‌شود و خطوط صورت از بین می‌رود، لب‌ها شروع به نازک شدن می‌کنند و چهره فرد جوانی و شادی خود را از دست می‌دهد. ژل‌های پرکننده اسید هیالورونیک در زیر این چین‌ها تزریق می‌شود تا حجم از دست رفته را جایگزین کند و ظاهری جوان تر به چهره ببخشند.

تزریق اسید هیالورونیک که به آنها پرکننده‌های پوستی، پرکننده‌های صورت یا پرکننده‌های چین و چروک نیز گفته می‌شود، یکی از محبوب‌ترین درمان‌های زیبایی است. نتایج تزریق ژل به صورت فوری است و پس از تزریق این نتیجه قابل مشاهده می‌باشد که بعد از یک یا دو هفته، نتایج بهتر می‌شود.

انجام تزریقات باعث آبرسانی و صافی صورت می‌شود. ژل تزریق شده پوست شما را سفت و شاداب نشان می‌دهند و با انجام این عمل چهره‌ای عاری از چین و چروک خواهید داشت. تولید کلاژن، خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست با تزریق ژل در افراد افزایش می‌یابد.

عوارض تزریق ژل

در مورد تزریق ژل لب طبیعی بیشتر بدانید.

تزریق ژل به لب

تزریق ژل به لب امروزه دارای طرفداران بسیاری در جهان می‌باشد. لب‌ها یکی از ویژگی‌های کلیدی چهره هستند و نقش مهمی در نمایان ساختن سن، جذابیت و سلامت فرد دارند. علائم بارز پیری لب شامل از دست دادن حجم یا نازک شدن لب، افزایش ظاهر خطوط عمودی و چین و چروک و بافت ناهموار است. ژل‌های تزریقی برای بهبود ظاهر لب‌های پیر استفاده می‌شوند و پرکننده‌های پوستی مبتنی بر اسید هیالورونیک، جزء پرمصرف‌ترین محصولات در تقویت لب می‌باشند. ابتدا، تزریق کننده، لب‌های شما را با یک محلول آنتی‌باکتریال تمیز می‌کند.

 برای کاهش درد در حین و بعد از عمل، از یک بی‌حس کننده موضعی استفاده می‌شود. هنگامی که ماده بی‌حس کننده در پوست جذب شد، فرآیند تزریق آغاز می‌شود. بعد از هر تزریق، پزشک به سرعت محل را ماساژ می‌دهد و در صورت نیاز محلول بیشتری تزریق می‌کند. قرمزی موقت، تورم لب‌ها، کبودی خفیف، خونریزی در اطراف محل تزریق، برجستگی‌ها یا توده‌های موقتی که ممکن است در اطراف محل های تزریق ایجاد شوند از عوارض انجام تزریق می‌باشند. هر گونه درد یا تورم موقتی در ناحیه تزریق معمولاً در عرض 1 تا 2 روز پس‌از عمل از بین می‌رود. عوارض جانبی غیر معمول که باید توسط پزشک مشاهده و بررسی شود. انتخاب پزشک متبحر برای تزریق ژل از اهمیت بسیاری برخوردار است.

در مورد بلفاروپلاستی بیشتر بدانید.

تزریق ژل به گونه

اگر نیازمند بازگشت شادابی صورت و پر کردن بخش‌های مخنلف گونه‌ها هستید، بهترین گزینه برای شما تزریق ژل به گونه می‌باشد که به آنها پرکننده‌های پوستی نیز گفته می‌شود. این روش‌های زیبایی برای پر کردن گونه‌های شما، حجم دادن به صورت و صاف کردن خطوط و چین و چروک‌ها طراحی شده‌اند. ژل‌های گونه تزریقی هستند که حجم ناحیه بالا و اطراف استخوان گونه شما را افزایش می‌دهند.

انجام این عمل ساختار استخوانی مشخص تری را در چهره فراهم می‌کند. با تزریق کردن ژل و ایجاد حجم در زیر لایه پوست، پرکننده‌های گونه می‌توانند چین و چروک‌ها و خطوط ریز را نیز صاف کنند. اسید هیالورونیک و اسید پلی لاکتیک دو نوع پرکننده پوستی هستند که برای استفاده در ناحیه گونه و زیر چشم توصیه می‌شوند. این نوع پرکننده‌های پوستی موقتی هستند.

سایر پرکننده‌ها مانند رادیس نیز برای تزریق در این ناحیه استفاده می‌شوند. بسته به نوع انتخاب ژل، پرکننده‌های گونه می‌توانند بین 6 ماه تا 2 سال دوام داشته باشند. در کلینیک پزشکی دکتر عاشوری انجام اعمال زیبایی مرتبط با تزریق ژل مطابق با روش‌های روز جهان و به کمک تجهیزات کاملاً پیشرفته انجام می‌شود.

هزینه تزریق ژل به صورت

در مورد تزریق بوتاکس بیشتر بدانید.

مراقبت بعد از تزریق ژل به صورت

مواردی مانند نوع عمل تزریقی، میزان چین و چروک پوست بدن، حجم داروی مصرفی و البته تخصص پزشکانی که تزریق را انجام می‌دهند، از موارد تاثیرگذار بر کیفیت تزریق ژل می‌باشند. برای مراقبت بعد از تزریق ژل، تا 48 ساعت پس از درمان از شستن ناحیه تحت درمان خودداری کنید.

 سعی کنید حداقل به مدت 3 تا 7 روز از مصرف داروهای ضد التهاب و رقیق کننده خون جلوگیری نمایید. به مدت 2 روز پس از درمان در معرض ورزش شدید باد، نور خورشید و گرما قرار نگیرید. توصیه می‌شود حداقل‌ 2 روز از سونا، اتاق بخار، شنا دوری کنید. 3 روز پس از درمان از مصرف الکل، کافئین و سیگار خودداری نمایید.

در مورد تزریق چربی به صورت بیشتر بدانید.

کلام آخر

تزریق ژل یکی از راهکار‌های ساده برای بازگرداندن لطافت و زیبایی به پوست و چهره افراد می‌باشد. یکی از پرکاربرد ترین انواع ژل‌های تزریق اسید هیالورونیک می‌باشد. تزریق ژل بدون اینکه افراد را به زیر تیغ جراحی ببرد می‌تواند علائم پیری در آنان را اصلاح کند. این درمان برای ایجاد حالت ارتجاعی و بهبود پوست اعمال می‌شود. نتایج  تزریق بلافاصله پس از انجام آن قابل مشاهده است. تزریق ژل به عنوان یک روش کم تهاجمی است و معمولا افراد برای تزریق نگرانی نخواهند داشت اما بهتر است این عمل توسط پزشک با تجربه انجام شود. بنابراین مراجعه به یک متخصص متبحر و انجام آن در یک مرکز معتبر بسیار مهم است.

دکتر سعید عاشوری

دکتر سعید عاشوری

دکتر سعید عاشوری دوران تحصیلات عمومی و تخصص پوست خود را در دانشگاه علوم پزشکی اهواز سپری کرده اند، ایشان یکی از جراحان زبده کشور هستند که علاوره بر پوست در زمینه انواع جراحی های زیبایی صورت نظیر جراحی بلفاروپلاستی و همچنین تزریقات ژل، چربی و بوتاکس و ... مهارت ویژه دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا