Search
Close this search box.

تزریق ژل به لب در اهواز

تزریق ژل به لب در اهواز یکی از مواردی است که با خیال راحت می توانید به دکتر سعید عاشوری بسپارید. لب‌ها یکی از قسمت‌های صورت هستند که تاثیر مهمی در زیبایی چهره دارند. با گذشت زمان و افزایش زمان حجم لب‌ها نسبت به دوران جوانی کاهش می‌یابد، گاهی اوقات نیز بنا به دلایل ژنتیکی و ارثی برخی از افراد دارای لب‌های باریکی هستند. تزریق ژل به لب یکی از راهکارهی است که می‌تواند لب‌ها را برجسته‌تر از حالت طبیعی خود نشان دهد.

تزریق ژل به لب برای چه کسانی مناسب است؟

تمام افراد بزرگسال بالای 18 سال در شهر اهواز که از فرم لب‌های خود رضایت ندارند  و به دنبال افزایش حجم لب‌های خود هستند می‌توانند جهت انجام معاینات اولیه به مطب دکتر سعید عاشوری مراجعه نمایند. پس از بررسی و معاینات اولیه در صورتی که دچار بیماری‌های مزمن مانند اختلالات خونی نباشید می‌توانید جهت انجام ژل لب طبیعی یا تزریق ژل لب روسی به لب برنامه ریزی‌های بعدی را انجام دهید.

فیلر لب در سن پایین

بیشتر بخوانید: دوران نقاهت تزریق چربی به صورت

مراحل تزریق ژل لب

کل مراحل تزریق زل به لب در مطب دکتر سعید عاشوری کمتر از 1 ساعت طول می‌کشد. با توجه به اینکه پس از تزریق ژل به لب احتیاج به دوران نقاهت و استراحت در منزل را ندارید بنابراین می‌توانید در میان برنامه‌های روزمره‌ی خود جهت تزریق ژل به لب برنامه ریزی نمائید.

پیش از تزریق ژل به لب جهت جلوگیری از از درد و ناراحتی ممکن است از بی‌حسی‌های موضعی برای بیماران حساس استفاده شود.

جهت تزریق ژل به لب از سوزن‌های ظریفی استفاده می‌شود، با توجه به فرم لب و نتیجه‌ی دلخواه بیمار تعداد تزریق و مناطق تزریق متفاوت می‌باشد.

نتایج پس از تزریق را می‌توان بلافاصله مشاهده نمود، اما جهت مشاهده‌ی نتایج کامل باید تا کاهش التهاب و تورم صبر نمائید. کاهش التهاب ممکن است تا چند روز زمان نیاز داشته باشد.

ماندن اثر فیلر

دلایل تزریق ژل

همان طور که گفته شد تزریق ژل لب یکی از روش های دستیابی به ظاهری زیباتر و متناسب تر می باشد. با تزریق ژل لب می توانید در کمترین زمان و با حداقل هزینه تغییری شگفت انگیزی در ظاهر خود ایجاد کنید. علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا، تزریق ژل لب منجر به افزایش اعتماد به نفس فرد می گردد.

کلام آخر

دکترسعید عاشوری با سالها سابقه در زمینه‌ی تزریق ژل در اهواز و انواع فیلرهای تزریقی به لب جزء پزشکان برگزیده‌ی شهر اهواز هستند. نکته‌ی مهمی که همواره باید به یاد داشته باشید این است که هرگونه تزریق ژل توسط افراد غیر متخصص و در هر مکانی به جز مطب و یا کلینیک مجهز می‌تواند موجب ایجاد عوارض ناخواسته مانند عفونت و یا نکروز بافت لب شود بنابراین جهت کاهش هزینه‌ها به مکان‌هایی مانند آرایشگاه و نزد افراد غیر متخصص که از مدارک تخصصی آنها اطلاعی ندارید مراجعه نکنید.

بیشتر بخوانید: هزینه تزریق بوتاکس

سوالات متداول

دکتر سعید عاشوری

دکتر سعید عاشوری

دکتر سعید عاشوری دوران تحصیلات عمومی و تخصص پوست خود را در دانشگاه علوم پزشکی اهواز سپری کرده اند، ایشان یکی از جراحان زبده کشور هستند که علاوره بر پوست در زمینه انواع جراحی های زیبایی صورت نظیر جراحی بلفاروپلاستی و همچنین تزریقات ژل، چربی و بوتاکس و ... مهارت ویژه دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا