Search
Close this search box.

ژل لب روسی در اهواز

ژل یا فیلر لب امروزه یک عمل زیبایی رایج است و روش ها و تکنیک های زیادی برای دستیابی به شکل دهی و نتایج متفاوت استفاده می شود. تکنیک لب روسی یک رویکرد منحصر به فرد برای دستیابی شکل ایده آل لب ها است که به طور کلی دارای مشخصات نرم تر و شکل لب بسیار پیشرفته تر از تکنیک های استاندارد لب است. آنچه این تکنیک را متمایز می کند و باعث پیدایش بسیاری از طرفداران روش تزریق ژل لب روسی شده است، روش تزریق فیلر است. بر خلاف بسیاری از تکنیک‌ها، قرار دادن عمودی پرکننده در لب منجر به ایجاد پوششی می شود که بسیاری آن را به شکل کمان کوپید یا قلب تشبیه می‌کنند. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد تزریق ژل لب روسی بدانید.

تزریق ژل لب روسی

تکنیک لب‌های روسی در واقع از روسیه سرچشمه نمی‌گیرند. تکنیک لب روسی از آنجا تکامل یافت، که با استفاده از فیلر به صورت عمودی و با تزریق از مرکز لب اقدام به تزریق ژل لب گردید. در این تکنیک سپس حرکت به سمت بیرون و به سمت لبه لب ها ادامه می یابد. این باعث ایجاد حجم اضافی در وسط لب ها می شود و قد و شکل آنها را مشخص می کند و به کمان کوپید قوت بیشتری می بخشد.

تزریق ژل لب عروسکی

در مورد تزریق ژل لب طبیعی بیشتر بدانید.

کاندیدای مناسب تزریق ژل لب روسی

امروزه تکنیک های پرکننده لب بسیار زیادی در بازار زیبایی وجود دارد که به عنوان یک مصرف کننده نمی توان انتخاب کرد که کدام روش برای شما بهترین است. به عنوان مثال، لب های روسی روندی است که بسیاری در جستجوی آن در گوگل هستند. برای اطمینان از اینکه این تکنیک مناسب شما است یا خیر، بهتر است با پزشک زیبایی خود مشورت کنید و در نهایت اقدام به تزریق ژل لب روسی نمایید.

مزایای تزریق ژل لب روسی

بسیاری از زنان از ظاهر لب های خود ناراضی هستند و در تلاش هستند که با روش های زیبایی، این کمبود ها را جبران کنند. تکنیک لب روسی یک تکنیک جدید پرکننده لب نیست، یک اسکرول سریع در اینستاگرام نشان می‌دهد که چه تعداد از زنان از این مدل تزریق ژل لب‌های روسی که بسیار جذاب و مورد توجه است استفاده نموده اند.

قبل از در دسترس بودن پرکننده های لب، بسیاری از خانم ها از خط لب، رژ لب، براق کننده، محصولات حجیم کننده لب یا هایلایتر در قسمت پایین فیلتروم (تورفتگی v شکل بالای لب بالایی) برای دستیابی به این نوع ظاهر استفاده می کردند. شکل لبی که با پرکننده‌های لب روسی به دست می‌آید، بسیار زیبا و جذاب است و چشم را به سمت ناحیه لب می‌کشد. این زیبایی بدون اعمال حجم اغراق‌آمیز در لب ها است. به همین دلیل این تکنیک از محبوبت ویژه در میان زنانی که می‌خواهند شکل لب‌های خود را بهبود بخشند و همچنان ظاهری طبیعی به دست آورند، استفاده می گردد.

در این تکنیک حرکت فیلر در لب بسیار کمتر از سایر روش ها است. لذا این روش ایمن تر از سایر روش ها است.

در مورد بلفاروپلاستی بیشتر بدانید.

روند تزریق ژل لب روسی

 لب‌های روسی ظاهری صاف‌تر، اما بلندتر دارند، با حاشیه‌های تیز مشخص برای وضوح بیشتر شناخته می شود. لب های روسی در سراسر سایت های شبکه های اجتماعی وجود دارد، بنابراین به احتمال زیاد شما در مورد این روند شنیده اید. با این حال، آیا لب‌های روسی بهترین و ایمن‌ترین تکنیک موجود در بازار هستند و ماندگاری دارند؟ باید بگوییم که در صورتی که تزریق ژل لب روسی توسط پزشک متخصص انجام شود، کاملا بی ضرر و جذاب است. در تکنیک لب روسی فیلر به صورت عمودی و با تزریق از مرکز لب تزریق می گردد. در این تکنیک سپس حرکت به سمت بیرون و به سمت لبه لب ها ادامه می یابد. این باعث ایجاد حجم اضافی در وسط لب ها می شود. در واقع مرکز لب ها جایی است که قطرات ریز فیلر در آن متمرکز می شوند تا به آن شکل قلبی دلخواه بدهد. این تکنیک از نظر قد بزرگتر از حجم هستند، بنابراین اغلب برای دستیابی به ظاهر به محصول پرکننده پوستی بیشتری نیاز است. با توجه به افزایش مصرف محصول، به معنای افزایش زمان درمان است. شایان ذکر است که پیش از تزریق فیلر لب برای تحمل درد ناشی از تزریق می توان از بی حس کننده ها استفاده نمود.

در مورد تزریق ژل به صورت بیشتر بدانید.

عوارض تزریق ژل لب روسی

اگرچه لب های روسی زیبا به نظر می رسند، اما در صورت عدم انجام این روش توسط پزشک متخصص با عوارضی همراه هستند. اگر قبلاً تزریق فیلر لب داشته اید و این روش روسی نبوده است، لازم است تمام فیلرهای باقیمانده حل شوند و سپس فیلر جدید تزریق شود. این به دلیل نحوه تزریق فیلر و انجام آن به صورت عمودی است نه افقی.

برای دستیابی به ارتفاع چاق لب‌های روسی، چندین تزریق انجام می‌شود – تزریق‌های بیشتری نسبت به تکنیک پرکننده لب عادی است. از آنجایی که تزریق‌های بیشتری وجود دارد، احتمال انسداد عروق بیشتر می‌شود. گاهی اوقات ذرات ژل پرکننده پوستی به طور جزئی یا کامل یک رگ خونی را فشرده می‌کنند و جریان خون را در پوست در آن ناحیه به خطر می‌اندازند.

در تکنیک لب روسی مانند تزریق ژل لب عادی احتمال ایجاد “برآمدگی” در لب ها را افزایش می یابد. این به دلیل موقعیت عمودی تزریق ژل لب است.

بهترین دکتر برای تزریق ژل

در مورد تزریق بوتاکس بیشتر بدانید.

هزینه تزریق ژل لب روسی

این هزینه بسته به برند ژل، مقدار ژل تزریقی، تخصص پزشک و … متفاوت می باشد. برای اطلاع دقیق از هزینه ها باید با دکتر سعید عاشوری ملاقات داشته باشید. اعلام هزینه دقیق پس از معاینه توسط ایشان می باشد.

کلام آخر

اگر مایل به تزریق فیلر لب هستید، حتما این کار را توسط پزشک متخصص انجام دهید. دکتر سعید عاشوری یکی از بهترین متخصصان زیبایی در اهواز هستند و دارای صدها تزریق موفق تزریق ژل لب روسی در کارنامه خود هستند.

دکتر سعید عاشوری

دکتر سعید عاشوری

دکتر سعید عاشوری دوران تحصیلات عمومی و تخصص پوست خود را در دانشگاه علوم پزشکی اهواز سپری کرده اند، ایشان یکی از جراحان زبده کشور هستند که علاوره بر پوست در زمینه انواع جراحی های زیبایی صورت نظیر جراحی بلفاروپلاستی و همچنین تزریقات ژل، چربی و بوتاکس و ... مهارت ویژه دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا