Search
Close this search box.

تزریق ژل پروفایلو در اهواز

تزریق ژل پروفایلو جدیدترین نوع درمان جوانسازی تزریقی است. این درمان از هیدراتاسیون ضد پیری با سطح بالایی از اسید هیالورونیک ساخته شده است، که یک ترکیب طبیعی است که به بهبود بافت و انعطاف پذیری پوست کمک می کند. عملکرد آن متفاوت از سایر فیلرهای پوستی است زیرا برای حجم دادن به پوست یا محدود کردن حرکت عضلات صورت طراحی نشده است. تا پایان مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد تزریق ژل پروفایلو بدانید.

ژل پروفالیو چیست؟

پروفالیو یک محصول تزریقی است که می توان از آن برای حجم دهی و لیفت کردن پوست استفاده کرد. فیلر پروفالیو در واقع برای تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست استفاده می شود و منجر به افزایش حجم می گردد.

درمان پروفیلو فقط برای جبران حجم از دست رفته نیست، بلکه برای بازسازی پوست نیز استفاده می شود. نتایج فیلر پرفالیو شامل لیفت و سفت شدن پوست است، زیرا پوست بافت و قوام بیشتری به دست می آورد.

پروفیلو یک ماده ژل مانند طبیعی است که به پوست تزریق می شود تا رنگ و بافت پوست را تقویت کند و همچنین اثری جوان کننده به صورت بدهد. این یک درمان بسیار محبوب است که برای افرادی که خواهان یک درمان سفت کننده لیفتینگ طبیعی بدون استفاده از فیلرهای پوستی کلاسیک هستند، جذاب است. این ماده ای بسیار سبک و نرم است و به طور طبیعی خود را در بافت های پوست ادغام می کند تا به تقویت ویژگی های طبیعی پوست شما کمک کند.

تزریق ژل پروفایلو به خط خنده

در مورد تزریق فیلر خط اخم بیشتر بدانید.

مزایای تزریق ژل پروفایلو

  • پروفیلو یک ماده هیدرولیز شده تزریقی تثبیت شده است که برای بازسازی بافت و شلی پوست، عاری از هر گونه عوامل شیمیایی متقابل استفاده می شود. هر کسی که با مشکلات پوستی دست و پنجه نرم می کند و برای روش های پرکننده پوستی مناسب است، برای درمان باروفیلو نیز مناسب است.
  • کلید موفقیت تزریق ژل پروفایلو ساختار متمایز و تعادل ویژگی های شیمیایی، از جمله انسجام بالا است که به فرمول اجازه می دهد آزادانه در بافت پوست و درم جریان یابد، به گونه ای که پرکننده های اسید هیالورونیک سنتی نمی توانند.
  • کمپلکس هیبرید تزریق ژل پروفایلو به آن اجازه می دهد تا کارایی بیشتری نسبت به هر نوع ژل اسید هیالورونیک، بدون ایجاد هیچ گونه عارضه ایی ایجاد کند.
  • ژل پروفایلو دارای خواص ضد پیری فعال بهتری نسبت به اسید هیالورونیک با وزن مولکولی کم است. با این حال، به جای اینکه پروفیلو پیش التهابی باشد، در واقع حتی نسبت به اسید هیالورونیک با وزن مولکولی بالا، التهاب کمتری دارد و همچنین قابلیت بازسازی خود را دارد.

روند تزریق ژل پروفایلو

ژل پروفایلو را می توان به چند روش منحصر به فرد تزریق کرد. این اساساً به این معنی است که پنج ناحیه در هر طرف صورت شما تزریق می شود، در حالی که بسته به شکل صورت شما محل تزریق می تواند تا حدودی متفاوت باشد، مکان ها معمولاً در قسمت پایین صورت هستند. این امر تعداد تزریقات مورد نیاز را کاهش می دهد و به درمان ژل پروفایلو اجازه می دهد تا به طور موثرتری با اثرات پیری مبارزه کند.

کاربرد ژل پروفایلو

مناطقی که می توانید با تزریق ژل پروفایلو درمان کنید شامل صورت یا گردن یا هر دو می باشد و منجر به:

  • آبرسانی، استحکام بخشیدن به پوست با اثرات ضد پیری بسیار قوی می گردد.
  • در فیزیولوژی بافت های پیر، در صورت وجود تغییرات در الیاف الاستیک و کلاژن استفاده می شود.
  • در موارد وجود آکنه یا اسکار، در طی فرآیند ترمیم بافت پوست.

اگر بافت چربی از بین رفته یا آسیب ببیند.

در مورد ماندگاری فیلرهای لب بیشتر بدانید.

نتایج تزریق ژل پروفایلو

بیماران می توانند انتظار افزایش استحکام، کشش و بهبود کیفیت پوست را داشته باشند که اثرات آن تا شش ماه ادامه دارد. به منظور دستیابی به بهترین نتایج تزریق ژل پروفیلو، دو درمان به فاصله چهار هفته توصیه می‌شود و قرار ملاقات بعدی در هفته هشتم توصیه می‌شود.

تزریق ژل پروفایلو یک درمان ویژه است که به طور خاص برای درمان پوست شل و افتاده و ایجاد ظاهری سفت تر و برجسته طراحی شده است. این یک درمان تزریقی است که مبتنی بر اسید هیالورونیک است، اما کاملاً شبیه هیچ درمان دیگری نمی باشد.

  • این تزریق ساخت  کلاژن و الاستین را تحریک می کند.
  • منجر به  بازسازی پوست و لیفتینگ می گردد.
  • منجربه سفت شدن پوست و کاهش افتادگی پوست می گردد.
روند تزریق ژل پروفایلو

آیا ژل پروفایلو تقویت کننده پوست است؟

ژل پروفایلو شباهت هایی با تقویت کننده های پوستی تزریقی دارد. این می تواند پوست را از درون آبرسانی و مرطوب کند و به آن کمک کند تا درخشش و جوانی داشته باشد. این درمان برای مشتریانی که پوستشان کمی کدر و رنگ پریده است، مناسب است و می تواند خطوط ریز را بهبود بخشد و پوست را جوان تر و شاداب تر کند. با این حال، هیچ تقویت کننده پوستی نمی تواند اثرات لیفتینگ و سفت کننده ایی را که پروفایلو ارائه می دهد، داشته باشد.

در مورد فیلر زاویه فک بیشتر بدانید.

ژل پروفایلو را در کدام قسمت صورت استفاده می شود؟

پروفیلو انتخاب خوبی برای جوانسازی صورت است و همچنین می تواند به کاهش پوسته شدن پوست کمک کند و ظاهری صاف تر، سفت تر و محکم تر به ارمغان بیاورد. مناطق محبوب  تزریق ژل پروفایلو عبارتند از:

  • لب
  • چانه
  • خط لبخند
  • پیشانی
  • گونه ها
  • و …

در مورد فیلر زیر چشم بیشتر بدانید.

کلام آخر

تزریق ژل پروفایلو یکی از روش های جوانسازی پوست است که در نقاط مختلف صورت قابل استفاده می باشد. با تزریق ژل پروفایلو می توانید از شر خطوط خنده، کوچکی لب ها و … رهایی یابید و از داشتن صورتی جوان، شاداب و زیبا لذت برد.

دکتر سعید عاشوری

دکتر سعید عاشوری

دکتر سعید عاشوری دوران تحصیلات عمومی و تخصص پوست خود را در دانشگاه علوم پزشکی اهواز سپری کرده اند، ایشان یکی از جراحان زبده کشور هستند که علاوره بر پوست در زمینه انواع جراحی های زیبایی صورت نظیر جراحی بلفاروپلاستی و همچنین تزریقات ژل، چربی و بوتاکس و ... مهارت ویژه دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا