Search
Close this search box.

تزریق ژل گونه در اهواز

با افزایش سن، گونه ها حجم و برجستگی خود را از دست می دهند و با گذشت زمان شروع به افتادگی می کنند. این به این دلیل است که جمجمه (سکوی استخوانی صورت شما) شروع به کوچک شدن می کند، در حالی که پدهای چربی و سایر بافت های نرم شروع به پایین آمدن می کنند. نتیجه نهایی این است که گونه های شما حالت افتاده به خود می گیرد. هنگامی که گونه ها شروع به افتادگی می کنند، خط فک و پوست اطراف دهان، سفتی خود را از دست می دهند و منجر می شود که زیر چشم نیز گود برود. در این صورت، چهره حالت غمگین و ناراحت به خود می گیرد. یکی از روش های مبارزه با پیری تزریق ژل گونه است. تا پایان مقاله با ما همراه باشید تا همه چیز در این خصوص را بدانید.

تزریق ژل گونه چیست؟

تزریق ژل گونه، فرآیند لیفت کردن و بزرگ کردن گونه های افتاده با استفاده از فیلر و ژل های پوستی است. دکتر سعید عاشوری با تزریق ژل گونه، استخوان گونه‌ شما را حجم می‌دهد. هدف او ایجاد زوایا و انحناهای نرم در صورت است، بنابراین صورت شما پر تر و زیباتر به نظر می رسد.

دکتر خوب برای تزریق ژل گونه

در مورد بوتاکس دور چشم بیشتر بدانید.

روش درمان تزریق ژل گونه

تزریق ژل گونه یک جایگزین عالی برای گزینه های جراحی هستند. درمان تزریق ژل گونه غیرجراحی شامل استفاده از یک سوزن یا کانول کوچک برای تزریق ژل به گونه است. این ژل با استفاده از تکنیکی تزریق می‌شود که به گونه‌های شما حجم و فرم می‌دهد، بنابراین صورت شما طبیعی و شاداب به نظر می‌رسد. قبل از درمان، صورت شما کاملاً تمیز می شود و دکتر عاشوری از یخ یا مقدار کمی بی حس کننده موضعی برای بی حس کردن گونه های شما استفاده می کند.

این تضمین می کند که در طول فرآیند راحت باشید و درد کمی احساس کنید. با حداقل زمان بهبودی مرتبط با تزریق ژل گونه می‌توانید کلینیک دکتر سعید عاشوری را ترک کنید و به صورت کاملا طبیعی به روز خود ادامه دهید. گاهی اوقات ممکن است مقداری کمی کبودی و تورم را تجربه کنید. این عوارض کاملا طبیعی هستند و به سرعت التیام می یابند.

در مورد در مورد فیلر خط خنده بیشتر بدانید.

تزریق ژل گونه طبیعی

با تزریق ژل گونه با دکتر سعید عاشوری، می‌توانید مطمئن باشید که حالت طبیعی چهره شما حفظ می شود و صورت شما هرگز ساختگی به نظر نمی‌رسد. برای ایجاد یک نتیجه ایده آل، دکتر سعید عاشوری صورت شما را به دقت ارزیابی می کند و نیازهای منحصر به‌ فرد گونه های شما را شناسایی کند. او با دانش زیبایی‌شناختی خود، تغییرات کوچک را در مکان‌های مناسب صورت بیمار برای ایجاد یک نتیجه طبیعی به کار می برد.

دکتر سعید عاشوری همچنین تفاوت های مهم بین برجسته کردن گونه زنانه و مردانه را درک می کند. میزان حجم گونه، کانتور گونه، ارتفاع گونه و موقعیت برجسته شدن گونه در زنان و مردان به طور قابل توجهی متفاوت است. تزریق ژل گونه دکتر عاشوری شخصی‌سازی شده است. بنابراین شما به بهترین شکل طبیعی و سرزنده به نظر می رسید.

عوارض تزریق ژل گونه

بعد از تزریق ژل گونه بسیارغیرمعمول است که مشتریان دچار عوارضی شوند، اما به طور کلی، برخی از افراد ممکن است تورم یا کبودی موقتی در اطراف ناحیه تزریق مشاهده کنند. شایان ذکر است که در صورتی که تزریق ژل گونه توسط پزشک متخصص انجام شود، احتمال بروز این عوارض بسیار محدود می باشد.

در مورد بهترین مارک ژل لب بیشتر بدانید.

ماندگاری ژل گونه

بسته به میزان استفاده از فیلر یا ژل، میزان متابولیسم بدن و ناحیه ای که از فیلر استفاده می کنید، تزریق گونه باید حدود شش ماه یا بیشتر ماندگاری داشته باشد.

نتایج تزریق ژل گونه

از آنجایی که از ژل و فیلرهای پوستی در تزریق ژل گونه استفاده می شود، نتایج بلافاصله حاصل می شود. با این حال، ما به بیماران خود می گوییم که 24 ساعت کامل صبر کنند تا اثر کامل نتایج را ببینند.

مراقبت های پیش از تزریق ژل گونه

  • پیش از تزریق ژل گونه لازم نیست که لایف استایل خود را تغییر دهید، لذا می توانید به طور معمول به فعالیت های روزانه خود بپردازید.
  •  در روز جلسه تزریق ژل گونه سعی کنید از هیچ محصول یا لوازم آرایشی استفاده نکنید.
  • در جلسه مشاوره دکتر عاشوری تعیین می کند که چه چیزی نیاز به درمان دارد و یک برنامه درمانی متناسب با صورت شما ایجاد می کند. اگر چیزی قابل درمان نباشد، سعی می شود تا حد امکان واقع بین عمل شود و به بیمار حقیقت ها گفته شود.
  • برای تزریق ژل گونه، بی‌حس کننده موضعی به گونه ها تزریق می‌شود. این تزریق به اندازه کافی پوست را بی حس می کند، به طوری که دردی را در نتیجه تزریق حس نخواهید کرد. سوزن های مورد استفاده برای تزریق ژل گونه بسیار نازک هستند، بنابراین به کاهش درد کمک می کند.
هزینه تزریق ژل گونه

در مورد مراقبت های بعد از تزریق ژل لب بیشتر بدانید.

تعداد جلسات تزریق ژل گونه

به منظور این درمان معمولا یک جلسه لازم است و دکتر عاشوری در همان جلسه تمام اقدامات لازم را پیاده سازی می کند.

کلام آخر

ژل گونه برای افزایش حجم و ایجاد ظاهری جوان تر به پوست صورت تزریق می شود. اسید هیالورونیک موجود در فیلر ها و ژل ها منجر به جذب آب و آبرسانی پوست و همچنین تشکیل کلاژن جدید می شود. تزریق ژل گونه منجر به افزایش حجم گونه ها و ایجاد ظاهری جوانتر در صورت می گردد. اگر می خواهید که تزریق ژل گونه انجام دهید، همین امروز با مطب دکتر سعید عاشوری تماس بگیرید. این اطمینان را داشته باشید که ایشان بهترین متخصص پوست در اهواز هستند.

دکتر سعید عاشوری

دکتر سعید عاشوری

دکتر سعید عاشوری دوران تحصیلات عمومی و تخصص پوست خود را در دانشگاه علوم پزشکی اهواز سپری کرده اند، ایشان یکی از جراحان زبده کشور هستند که علاوره بر پوست در زمینه انواع جراحی های زیبایی صورت نظیر جراحی بلفاروپلاستی و همچنین تزریقات ژل، چربی و بوتاکس و ... مهارت ویژه دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا