Search
Close this search box.

سن مناسب تزریق چربی به صورت

سن مناسب تزریق چربی به صورت یکی از مواردی است که افرادی که مایل هستند از این روش جوانسازی استفاده کنند، در خصوص آن سوال می کنند. بنابراین در این مقاله سعی شده است که به این مقوله پرداخته شود. مفهوم زیبایی شناسی مفهومی است که جایگاه بسیار مهمی در زندگی ما دارد. در دنیای امروز افراد توجه بیشتری به داشتن ظاهر جوان، پویا و سرزنده دارند. به خصوص خانم ها در این موضوع بیشتر به خودشان توجه می کنند.

این حق هر زنی است که بی نقص به نظر برسد. با گذشت زمان و با افزایش سن، خطوط، افتادگی پوست و چین و چروک ها برای خانم ها مشکل ساز می شود. اگرچه از محصولات آرایشی، کرم ها و سرم های مختلف برای این کار استفاده می شود، اما این روش ها نتایج موثری مانند تزریق چربی به صورت نمی دهند. به همین دلیل، عملیات تزریق چربی به صورت ترجیح داده شده است. تا پایان مقاله با ما همراه باشید تا سن مناسب تزریق چربی به صورت را بدانید.

محدوده سنی تزریق چربی به صورت

کاهش حجم صورت یکی از پیامدهای پیری است. به دلیل افزایش سن، تغییر شکل ها و کاهش حجم زیادی در ناحیه صورت، به خصوص کاهش حجم لب ها، شروع به خودنمایی می کند. اگرچه امروزه کاهش حجم اغلب با پرکننده‌های پوستی مبتنی بر اسید هیالورونیک جایگزین می‌شود، اما استفاده از پرکننده‌ها با تزریق چربی به دلیل تأثیر آن بر جوان‌سازی پوست و ماندگاری طولانی در مقایسه با پرکننده‌های پوستی مبتنی بر اسید هیالورونیک، اغلب ترجیح داده می‌شود. اتزریق چربی به صورت معمولا بین 30 تا 80 سالگی قابل استفاده است و منجر به جبران حجم از دست رفته صورت می گردد.

محدوده سنی تزریق چربی به صورت

در مورد ماندگاری تزریق چربی به صورت بیشتر بدانید.

سن مناسب شروع تزریق چربی

صورت ممکن است به مرور زمان به دلایل مختلف پری، درخشندگی و شادابی خود را از دست بدهد. تزریق چربی به صورت فرآیندی است که به صورت لایه های نازک در قسمت هایی از صورت که نیاز به پری، درخشندگی و شادابی دارند اعمال می شود. چربی اعمال شده در اینجا بیشتر از ناحیه شکم بیمار گرفته می شود. هدف اصلی از فرآیند تزریق چربی، بازگرداندن حجم از دست رفته صورت است. در فرآیند تزریق چربی به صورت، برش های بزرگ و عمیق ایجاد نمی شود، بلکه پس از تعیین نقطه ورودی کوچک، 40-60 سی سی چربی با سوزن نوک گرد برداشته می شود.

مقدار چربی مصرفی را می توان به اندازه 3 جعبه کبریت در نظر گرفت. از آنجایی که این مقدار زیاد نیست، در منطقه گرفته شده جای آن باقی نمی ماند. چربی های گرفته شده از باسن یا شکم با کمک سوزن هایی با نوک ریزتر به ناحیه صورت که مورد نیاز است منتقل می شود. نیازی به بخیه نیست زیرا در هر دو روش از سوزن های کوچک استفاده می شود و برش ایجاد نمی شود. تزریق چربی به صورت معمولاً به منظور برجسته سازی استخوان گونه، پرکردن ناحیه گونه و شکل دادن به چانه انجام می شود. تزریق چربی به صورت می تواند به تنهایی یا همراه با سایر روش ها انجام شود.

می توان گفت که دوره نقاهت پس از عمل بسیار آسان است، زیرا هیچ برش و بخیه ای ایجاد نمی شود. بازگشت به زندگی اجتماعی در مدت کوتاهی پس از عمل امکان پذیر است، زیرا تورم و کبودی جز در موارد استثنایی انتظار نمی رود. تزریق چربی به صورت از سن 30 سالگی قابل انجام است. تعداد دفعات استفاده و محل درخواست با توجه به شرایط فعلی بیمار تعیین می شود، اما ماندگاری روش های تزریق چربی تقریباً 5 سال است. با این حال، پس از 6 ماه، برخی از بیماران ممکن است نیاز به تزریق روغن دوم داشته باشند.

سن مناسب شروع تزریق چربی

در مورد مراقبت های بعد از تزریق چربی به صورت بیشتر بدانید.

تا چه سنی می توان تزریق چربی به صورت نمود؟

برای شروع فرآیند تزریق چربی به صورت، ابتدا نواحی تزریقی مشخص می شوند. اگر قرار است این عمل در ناحیه کوچکی انجام شود، شرایط پلی کلینیک کافی است. با این حال، اگر قرار است این روش در یک منطقه بزرگ انجام شود، شرایط اتاق عمل لازم است. در حالی که بی حسی موضعی برای نواحی کوچک کافی است، این روش پس از بیهوشی عمومی برای مناطق بزرگ شروع می شود. برای تزریق چربی، نواحی سرشار از چربی بدن شناسایی شده و این قسمت ها بیهوش می شوند. سپس چربی ها با سوزن های مخصوص جمع آوری شده و از فرآیندهای سانتریفیوژ، فیلتر و انتقال عبور داده می شوند.

 سپس با استفاده از سوزن‌های کوچک‌تر از این سوزن‌ها به بافت‌های صورت زده می‌شود. در طول تزریق بافت ها، کانول در داخل بافت حرکت می کند و توزیع یکنواخت چربی تزریق شده را تضمین می کند. در این بین، تجربه تورم و ادم طبیعی است زیرا صورت در معرض بیش از یک عمل قرار می گیرد. از آنجایی که این کار فقط با سوزن انجام می شود، نیازی به دوخت نیست. پانسمان را می توان در مناطقی که چربی برداشته می شود اعمال کرد. این روش با استفاده از کرم آنتی بیوتیک روی صورت خاتمه می یابد.

همان طور که توضیح داده شد، رویه تزریق چربی به صورت یک رویه پرتهاجمی است و بیمار باید سلامت جسمانی لازم برای انجام این روش زیبایی را داشته باشد. بنابراین درصورتی که فرد سالم باشد و بیماری های زمینه ایی نداشته باشد، تا 80 سال هم می توان از این روش استفاده نمود. شایان ذکر است که به منظور تزریق چربی به صورت، لازم است فرد بستر مناسب داشته باشد، به این معنی که بتوان چربی مورد نظر را از بخشی از بدن فرد استخراج نمود.

در مورد عوارض تزریق چربی به صورت بیشتر بدانید.

کلام آخر

اگر مایل هستید که تزریق چربی به صورت انجام دهید، لازم است که شرایط ایده آل آن را داشته باشد. یکی از شرایط داشتن سن مناسب است. در این مقاله به این مقوله پرداخته شد. امیدوارم که مفید واقع شده باشد.

دکتر سعید عاشوری

دکتر سعید عاشوری

دکتر سعید عاشوری دوران تحصیلات عمومی و تخصص پوست خود را در دانشگاه علوم پزشکی اهواز سپری کرده اند، ایشان یکی از جراحان زبده کشور هستند که علاوره بر پوست در زمینه انواع جراحی های زیبایی صورت نظیر جراحی بلفاروپلاستی و همچنین تزریقات ژل، چربی و بوتاکس و ... مهارت ویژه دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا