Search
Close this search box.

فیلر خط خنده در اهواز

خط خنده یکی از رایج ترین مشکلاتی است که با کمک فیلرهای پوستی می توان اقدام به بر طرف کردن آن نمود. فیلر های پوستی از هیالورونیک اسید، که در آزمایشگاه ساخته می شوند، برای تامین هیدراتاسیون یا حجم بخشی به ناحیه ای که در آن تزریق می شود استفاده می کند. از فیلر پوستی می توان برای افزایش حجم و آبرسانی به خط خنده استفاده کرد. در این مقاله به بررسی فیلر خط خنده در اهواز پرداخته شده است. تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

فیلر خط خنده

فیلر هیالورونیک اسید با استفاده از سوزن یا کانولا در بافت تزریق می شود. فیلر هیالورونیک اسید ماده ای ژل مانند است که آب را جذب می کند. انواع مختلفی از مارک فیلر هیالورونیک اسید وجود دارد. فیلرها قوام متفاوتی دارند. هر چه محتوای هیالورونیک اسید بیشتر باشد، آبدوست تر است و عمر طولانی تری دارد.

فیلر خط لبخند

اقدامات پیش از تزریق فیلر خط لبخند

اجتناب از مصرف رقیق کننده های خون برای جلوگیری از خطر کبودی ایده خوبی است. رقیق کننده های معمول خون عبارتند از الکل، آسپیرین و  NSAIDs، روغن ماهی، جینکو بیلوبا، جینسینگ و سیر.

اگر اضطراب بالایی دارید مطمئن شوید که قبل از قرار غذا خورده اید و از مصرف قهوه اجتناب کنید و هیدراته باشید.

اگر به ورزش علاقه دارید، قبل از قرار ملاقات خود برای ورزش برنامه ریزی کنید. تا چند روز پس از تزریق فیلر از ورزش کردن خودداری کنید.

روند تزریق فیلر خط لبخند

ابتدا پزشک شما نگرانی ها و انتظارات شما را ارزیابی می کند. آنها صورت شما را ارزیابی می کنند و سابقه پزشکی شما را بررسی می کنند. شما باید هرگونه شرایط پزشکی، آلرژی، داروها و اطلاعات فعلی بارداری یا شیردهی را با پزشک خود در میان بگذارید. تنها افرادی که نباید فیلر دریافت کنند، کسانی هستند که باردار، شیرده، بیمار شدید یا حاد هستند.

پیش از تزریق احتمالاً حداقل 30 دقیقه کرم بی حس کننده را روی پوست خود قرار می دهید.

ناحیه خط لبخند شما تمیز و آماده می شود و پزشک محصول را با یک با یک سوزن یا کانولا تزریق می کند. این روند، حدود 10-25 دقیقه طول می کشد. حتی اگر کاملاً بی‌حس باشد، باز هم فشار سوزن را احساس خواهید کرد.

مراقبت ها پس از تزریق فیلر خط لبخند

پس از تزریق فیلر خط لبخند به مدت 24 ساعت آرایش نکنید. در چند روز اول ورزش نکنید زیرا ممکن است لب‌هایتان را متورم کند. از رقیق کننده های خون تا 3 روز بعد از درمان خودداری کنید. از مکمل های درمانی تجویزی پزشک برای کمک به بهبودی استفاده کنید. چند روز پس از درمان با مشاوره با پزشک ناحیه تزریق خود را به آرامی ماساژ دهید. همه پزشکان نمی خواهند که بیماران صورت خود را ماساژ دهند. برای کمک به التیم تورم و درد از یخ استفاده کنید. اگر می خواهید تورم خود را کاهش دهید، عمودی بخوابید. اگر نتیجه تزریق فیلر رضایت بخش نبود پس از دو هفته مجددا به پزشک مراجعه کنید.

در مورد مراقبت های بعد از تزریق ژل لب بیشتر بدانید.

آیا تزریق فیلر خط خنده طبیعی به نظر می رسد؟

در اولین باری که فیلر خط خنده دریافت می کنید، برای دو هفته تا ماه اول احساس می کنید چیزی در بافت وجود دارد. پس از ماه اول، با نرم شدن فیلر، این احساس سفتی از بین می رود. پس از بهبودی کامل، بافت نرم، انعطاف‌پذیر و تقریباً مشابه آنچه قبل از دریافت فیلر احساس می‌کرد، احساس می‌شود.

خطرات فیلر خط لبخند

در چند روز اول پس از پرکننده، طبیعی است که بافت کمی برجستگی داشته باشد. این به دلیل تورم است.

شایع ترین خطرات، واکنش های محل تزریق مانند کبودی و تورم است. در اطراف دهان یک ناحیه احتمالی برای کبودی و تورم وجود دارد. کبودی زمانی اتفاق می افتد که یک رگ خونی سوراخ می شود. شایان ذکر است که در صورت انجام تزریق فیلر خط خنده توسط پزشک متخصص احتمال بروز این عوارض بسیار محدود می باشد.

فیلر مناسب خط لبخند

بهتر است برای انتخاب فیلر خط خنده مناسب یا بهترین مارک ژل لب با پزشک خود مشورت کنید. پیش از تزریق فیلر خط خنده باید بیماران ارزیابی شوند و قبل از تصمیم‌گیری در مورد انتخاب محصول، فاکتورهای زیادی را باید در نظر گرفت. بیشتر این فاکتور ها بر اساس نقایص چهره بیمار و اهداف او از تزریق خط خنده تعیین می گردد.

درمان خط خنده

کاندیدای مناسب تزریق فیلر خط لبخند

اگر باردار یا شیرده هستید، یا انتظار یک نتیجه عجیب و غریب از تزریق ژل به صورت یا تزریق بوتاکس دارید یا خطرات ناشی از تزریق را نمی پذیرید، کاندیدای مناسب تزریق آن نیستید. باید در نظر داشته باشید که از بین بردن کامل چین و چروک خط لبخند واقع بینانه یا طبیعی نیست. داشتن کمی خط لبخند برای متناسب به نظر رسیدن چهره ضروری است. اگر با این موضوع موافق نیستید، کاندیدای خوبی برای درمان نیستید.

یک کاندیدای خوب کسی است که به دنبال کمرنگ کردن خطوط لبخند باشد. آنها خطرات تزریق را درک کرده و رضایت می دهند و به دنبال نتایج عجیب و غریب از درمان نیستند.

هزینه تزریق فیلر خط لبخند

هزینه تزریق فیلر خط لبخند بر اساس حاد بود مشکل، انتظارات بیمار، نوع فیلر مصرف شده در تزریق، مقدار فیلر مصرفی، تکنیک استفاده شده در تزریق و تخصص پزشک متفاوت می باشد. لذا برای اطلاع دقیق از هزینه تزریق باید به مطب دکتر سعید عاشوری مراجعه کنید. برآورد دقیق هزینه بعد از معاینه توسط ایشان مشخص می گردد.

کلام آخر

خط خنده از مواردی است که با مرور زمان و با افزایش سن در چهره فرد نمایان می شود. اگر دارای این خطوط هستید و از داشتن آن ناراحت هستید، توصیه می گردد که همین امروز به مطب دکتر سعید عاشوری مراجعه کرده و در خصوص درمان چین و چروک و تزریق فیلر خط لبخند در اهواز مشاوره بگیرید.

دکتر سعید عاشوری

دکتر سعید عاشوری

دکتر سعید عاشوری دوران تحصیلات عمومی و تخصص پوست خود را در دانشگاه علوم پزشکی اهواز سپری کرده اند، ایشان یکی از جراحان زبده کشور هستند که علاوره بر پوست در زمینه انواع جراحی های زیبایی صورت نظیر جراحی بلفاروپلاستی و همچنین تزریقات ژل، چربی و بوتاکس و ... مهارت ویژه دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا