Search
Close this search box.

فیلر زاویه فک در اهواز

فیلر‌های پوستی یک روش زیبایی شناخته شده هستند که می‌توانند ظاهر طبیعی گونه‌ها، لب‌ها و چانه را بهبود دهند. علاوه بر استفاده روزافزون فیلرها در جراحی بینی غیر تهاجمی و روش های مشابه، فیلرها می توانند خط فک را به روش های مختلفی تقویت کنند. از آنجایی که فک در ظاهر صورت ما تاثیر زیادی دارد، تکنیک های تزریق فیلر برای ترمیم خط فک استفاده می شود. تا پایان مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد فیلر زاویه فک بدانید.

فیلر فک چیست؟

فیلر فک، پرکننده های پوستی هستند که به تقویت، یکنواخت کردن، شکل دادن یا اصلاح مشکلات زیبایی کمک می کنند. افراد معمولاً خواهان یک خط فک کاملاً مشخص هستند که اجزای صورت آنها را تکمیل کند. با این حال، بر اساس اهداف و آناتومی خاص شما، می توان از تقریباً هر گزینه پرکننده پوستی برای زاویه سازی فک استفاده کرد.

خط فک یکی از ویژگی های اساسی صورت است که زاویه صورت را مشخص می کند و می تواند بر ظاهر شما تأثیر بگذارد. یک فک قوی و تراشیده می‌تواند ویژگی‌های صورت را یکنواخت کند و ظاهری متعادل‌تر به چهره فرد بدهد. فیلر یک گزینه عالی برای فک است زیرا کاشت ایمپلنت در امتداد خط فک می تواند دست و پا گیر باشد و انژکتور شما می تواند فیلر را متناسب با صورت و ویژگی های خاص شما قالب کند. پرکننده‌های مبتنی بر اسید هیالورونیک موقتی و برگشت‌پذیر هستند، که به شما امکان می‌دهند در صورت تمایل، ظاهر متفاوتی را امتحان کنید و انژکتور شما می‌تواند آن را در هر نقطه استفاده کند. با این حال، هیچ فیلر فکی برای همیشه باقی نخواهد ماند و در نهایت توسط بدن تجزیه می شود.

بسیاری از روش های زیبایی دیگر وجود دارد که می تواند مشکلات فک را اصلاح کند. انتخاب درمان خاص به هدفی که می خواهید به آن برسید بستگی دارد.

فیلر فک

در مورد فیلر زیر چشم بیشتر بدانید.

تفاوت در کانتورینگ فک برای مردان و زنان

زیبایی فک ایده آل برای مردان و زنان متفاوت است. بنابراین مردان و زنان هنگامی که به دنبال تزریق فیلر زاویه فک هستند، تمایل دارند ظاهر کمی متفاوت داشته باشند. مردان تمایل دارند چانه قوی و خط فک مردانه و تیز داشته باشند، در حالی که خانم ها معمولاً به دنبال ظاهری ظریف و منحنی شکل هستند که از با بقیه ویژگی های زنانه متناسب باشد.

در حالی که هم زن و مردان در اهداف و آناتومی خود متفاوت هستند، تقارن و تعادل چهره تقریباً برای همه از اهمیت زیادی برخوردار است. دکتر سعید عاشوری قادر به دستیابی به تعادل کامل صورت با استفاده از فیلر زاویه فک بر اساس شکل و ساختار فردی صورت شما هستند.

ماندگاری فیلر زاویه فک

مدت زمانی که می توانید از فیلر زاویه فک خود لذت ببرید به پرکننده ای که انتخاب می کنید بستگی دارد. بیشتر فیلرها بین 4 تا 18 ماه دوام می‌آورند، با این حال، بدن برخی افراد سریع‌تر از سایرین فیلر ها را تجزیه می‌کند. برخی از فیلر ها می توانند تا 2 سال دوام داشته باشند و برخی دیگر تولید کلاژن را تحریک می کنند تا به داشتن نتایج طولانی تر کمک کنند.

در مورد بوتاکس مردان بیشتر بدانید.

آیا فیلر زاویه فک برای من مناسب است؟

اینکه فیلر زاویه فک برای فردی مناسب باشد یا خیر، به عوامل بسیاری مانند اهداف فرد از تزریق خط فک، آناتومی صورت، علت نامشخص بودن خط فک و اینکه آیا بیمار مایل است یک راه حل جراحی یا غیرجراحی داشته باشد، بستگی دارد. همچنین ترکیب این گزینه ها در اکثر موارد امکان پذیر است.

انژکتور شما می تواند در مورد همه گزینه های شما صحبت کند و توصیه هایی را بر اساس تجربه و تخصص خود ارائه دهد و همچنین به شما در مورد خود رویه ها آموزش دهد. پیش از تزریق فیلر، پزشک باید شما را به سمت تصمیم گیری آگاهانه و مستقل راهنمایی کند. بنابراین، ما هرگز شما را مجبور به تصمیم گیری نخواهیم کرد و برای رسیدگی به تمام سوالات و نگرانی های شما زمان صرف خواهیم کرد.

ماندگاری فیلر زاویه فک

در مورد ماندگاری فیلرهای لب بیشتر بدانید.

رویه تزریق فیلر

اگر انژکتور شما معتقد است که شما کاندید مناسبی برای فیلر زاویه فک هستید، معمولاً می‌تواند تزریقات شما را در همان جلسه تکمیل کند. پس از انتخاب فیلر که برای شما و نیازهای شما مناسب است، تزریق کننده شما ممکن است در صورت تمایل از بی حسی موضعی در ناحیه مورد نظر استفاده کند. بعد از تزریق بی حسی، مدتی طول می کشد تا شما بی حس شوید، بنابراین انژکتور شما فیلر را آماده می کند و تزریق را انجام می دهد.

سپس پزشک تزریق فیلر فک شما را آغاز می کنند. بسته به فک و اهداف شما، ممکن است فیلر را در چندین نقطه تزریق کند و بر روی نواحی خاصی از فک مانند پشت فک، خط فک یا چانه تمرکز بیشتری داشته باشد. پس از تزریق یک محل خاص، انژکتور شما ممکن است فیلر را به آرامی در جای خود ماساژ دهد. این به پزشک اجازه می‌دهد تا نتایج ظاهری طبیعی ایجاد کند و ویژگی‌ها و تقارن صورت شما را ارتقا ‌دهد.

دوران نقاهت فیلر زاویه فک

به طور کلی، تزریق فیلر از هر نوعی که باشد نیازی به بستری یا استراحت ندارد. بر خلاف جراحی، اکثر بیمارانی که فیلر زاویه فک دریافت می کنند می توانند مستقیماً پس از درمان به سر کار و زندگی عادی خود بازگردند. در حالی که توصیه می شود احتیاط عمومی داشته باشند و یک یا دو روز پس از آن تزریق ورزش شدید انجام ندهید. بعد از فیلر زاویه فک هیچ دلیلی وجود ندارد که فیلر زاویه فک در زندگی شما اختلال ایجاد کند.

در مورد سن مناسب تزریق بوتاکس بیشتر بدانید.

کلام آخر

در صورت انجام فیلر زاویه فک با یک پزشک متخصص و با تجربه عوارض جانبی تزریق نسبتا نادر است. مانند هر درمان تزریقی، ممکن است عوارض جانبی جزئی مانند قرمزی، خارش، کبودی و تورم را تجربه کنید. شما باید این عوارض را فقط برای مدت کوتاهی داشته باشید و این موارد سریعا التیام می یابد. تزریق کننده توصیه می کند از مصرف برخی مسکن های بدون نسخه مانند ایبوپروفن خودداری کنید زیرا می توانند کبودی و تورم را افزایش دهد.

دکتر سعید عاشوری

دکتر سعید عاشوری

دکتر سعید عاشوری دوران تحصیلات عمومی و تخصص پوست خود را در دانشگاه علوم پزشکی اهواز سپری کرده اند، ایشان یکی از جراحان زبده کشور هستند که علاوره بر پوست در زمینه انواع جراحی های زیبایی صورت نظیر جراحی بلفاروپلاستی و همچنین تزریقات ژل، چربی و بوتاکس و ... مهارت ویژه دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا