Search
Close this search box.

فیلر زیر چشم در اهواز

چشم ها و ناحیه زیر چشم در هنگام نگاه کردن به صورت بیشترین توجه را به خود جلب می کند. کبودی، ایجاد گودی و ایجاد کیسه های زیر چشم ممکن است در سنین پایین به دلیل کار زیاد، استفاده بیش از حد از چشم، عوامل ژنتیکی، تماس با صفحه نمایش، قرار گرفتن مداوم در معرض نور، بی خوابی و عوامل مشابه ایجاد شود. این عوامل برای هر جنسیتی بسیار ناراحت کننده است. تلاش برای پوشاندن این موارد با آرایش یا روش های مختلف آرایشی به خصوص در بزرگسالی می تواند باعث پیشرفت بیشتر این مشکل شود. به لطف تزریق فیلر زیر چشم می توانید به سرعت از شر تمام مشکلاتی نظیر کبودی زیر چشم ها، کیسه ها، ظاهر دایره های خاکستری و تیره، ظاهر خسته و … رهایی یابید. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد فیلر زیر چشم بدانید.

فیلر زیر چشم

مهمترین و چشمگیرترین نقطه روی صورت ناحیه چشم است. به دلیل استرس، کم خوابی و کار زیاد، ممکن است کبودی و کیسه در قسمت های تحتانی چشم ایجاد شود. فیلر زیر چشم یک روش برای درمان این مشکل است که با تکنیک بی حسی موضعی و تزریق مخصوص انجام می شود. این یک روش بسیار راحت و بدون درد برای بیمار است، زیرا دراین درمان هیچ برش یا بخیه ای انجام نمی شود. با تزریق فیلر زیر چشم تمام مشکلات این قسمت از صورت در مدت زمان کوتاهی اصلاح می شود و به این ترتیب ظاهری شاداب و جوان و بانشاط به دست می آید.

رفع گودی زیر چشم

در مورد بوتاکس مردان بیشتر بدانید.

کاندیدای مناسب تزریق فیلر زیر چشم

افرادی که دارای زیر چشم با ظاهر خسته، تیره، گود رفته و…  به دلیل عواملی مانند خستگی، بی خوابی، استرس یا عوامل ژنتیکی هستند، به منظور رهایی از این مشکلات می توانید از فیلر زیر چشم و تزریق ژل به صورت استفاده کنید.

مزایای فیلر زیر چشم

فیلر زیر چشم از موثرترین عمل های زیبایی است. فیلر زیر چشم پروسه ای است که در زمان کوتاهی انجام می شود و می توانید از کیفیت نتیجه آن مطمئن باشید. کسانی که این برنامه را دارند بسیار راضی هستند، زیرا کاملاً مؤثر است و تقریباً 1-2 سال ماندگاری خود را حفظ می کند.

فیلر زیر چشم که حاوی اسید هیالورونیک بیشتری است، پرکننده ای است که به صورت ژل تزریق می شود. به لطف تزریق فیلر زیر چشم می توانید از شر تمام مشکلاتی مانند کبودی، گود رفتگی و کیسه زیر چشم خلاص شوید همچنین فیلر زیر چشم منجر به روشن تر شدن ناحیه تزریق می شود. در محلول مخصوص فیلر زیر چشم، پلی ویتامین و همچنین اسید هیالورونیک وجود دارد. به لطف این محلول ویژه، سلول های زیر چشم شما تجدید می شوند و سلول های تجدید شده بسیار طولانی تری عمر می کنند. تزریق فیلر زیر چشم همچنین منجر به جوانسازی و مرطوب کنندگی، تغذیه و زیبایی اطراف چشم امی شود.

سن مناسب فیلر زیر چشم

همه افراد بالای 18 سال می توانند به طور قانونی از عمل های زیبایی که می خواهند بهره مند شوند. فیلر زیر چشم را هر فردی که بالای 18 سال سن دارد و زیر چشم او مشکل دارد، می تواند انجام دهد. با این حال، با افزایش سن، مشکلات در این منطقه بیشتر خود را نشان می دهد. به همین دلیل، می توانید در بزرگسالی یا در دوران گذار به دوران پیری از این فرآیند بسیار مؤثرتر بهره مند شوید.

در مورد سن مناسب تزریق بوتاکس بیشتر بدانید.

نتایج فیلر زیر چشم چه زمانی نمایان می شود؟

فیلر زیر چشم به محض تزریق اثر خود را نشان می دهد. با این حال، مدت اثر ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد. بسته به سن، سبک زندگی، عوامل محیطی و ژنتیکی و به خصوص بسته به میزان تولید کلاژن در ناحیه فیلر زیر چشم، ممکن است این زمان متفاوت باشد. زمان انجام تزریق تقریبا 35 دقیقه است. این روش برای مدت بسیار کوتاه و تنها با استفاده از بی حسی موضعی انجام می شود. بسته به فرد و میزان مشکلات زیر چشم، ممکن است یک جلسه یا بیش از یک جلسه برای حل مشکلات زیر چشم لازم باشد.

ماندگاری نتایج فیلر زیر چشم

تزریق فیلر زیر چشم، رضایت 100% را در هر فردی که آن را انجام می دهد در پی دارد. این درمان بین 1 تا 2 سال ماندگاری دارد. بسته به رنگدانه های پوست و میزان کلاژن، ماندگاری فیلر زیر چشم ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد. شما می توانید پس از فرآیند فیلر زیر چشم، ظاهری جوان تر داشته باشید.

عوارض فیلر زیر چشم

فیلر زیر چشم یک روش زیبایی شناختی بسیار موثر و دائمی است. در افرادی که این روش برای آنها اعمال می شد هیچ عارضه یا آسیبی مشاهده نشد. بنابراین، می توانید با خیال راحت این کار را انجام دهید. تنها عارضه ای که رخ می دهد قرمزی است که بسیار خفیف است و در مدت کوتاهی از بین می رود.

رفع سیاهی زیر چشم

در مورد فیلر خط خنده بیشتر بدانید.

محتوای فیلر زیر چشم چیست؟

فیلر زیر چشم که با استفاده از اسید هیالورونیک کاملا طبیعی و کمپلکس های پلی ویتامین مخصوص تهیه شده است باعث می شود زیر چشم ها جوان تر به نظر برسند. به لطف فیلر زیر چشم، احساس خواهید کرد که اجزای صورت شما نیز جوان شده است. با تزریق فیلر زیر چشم دیگر نگران نباشد، زیرا تمام مشکلات زیر چشم برطرف می شود. فیلر زیر چشم که اثر آن برای 1-2 سال ماندگاری دارد، باعث می شود که پاهای کلاغی و خطوطی که در اطراف چشم شروع به تشکیل می شوند ناپدید شوند.

کلام آخر

مانند هر عمل زیبایی شناسی، پس از فیلر زیر چشم باید به مسائل زیادی توجه کرد. با توجه به سن و به خصوص بسته به سبک زندگی فرد، ماندگاری فیلر زیر چشم متفاوت است. با این حال، این یک فرآیند زیبایی است که به طور کلی اثر خود را برای مدت طولانی حفظ می کمئ. پس از انجام این عمل تا مدتی نباید از هرگونه ماده آرایشی در اطراف چشم استفاده کرد. دستورات پزشک باید به شدت رعایت شود. به همین دلیل همیشه باید از محصولات شیمیایی غیرطبیعی پرهیز کرد و تا مدتی در زندگی از استرس دوری کرد.

دکتر سعید عاشوری

دکتر سعید عاشوری

دکتر سعید عاشوری دوران تحصیلات عمومی و تخصص پوست خود را در دانشگاه علوم پزشکی اهواز سپری کرده اند، ایشان یکی از جراحان زبده کشور هستند که علاوره بر پوست در زمینه انواع جراحی های زیبایی صورت نظیر جراحی بلفاروپلاستی و همچنین تزریقات ژل، چربی و بوتاکس و ... مهارت ویژه دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا