Search
Close this search box.

ماندگاری تزریق چربی به صورت

ماندگاری تزریق چربی به صورت به دلیل محبوبیت این روش، از مواردی است که مدام در مورد آن سوالاتی پرسیده می شود. انتقال چربی در حال تبدیل شدن به یک روش محبوب است و برای افزایش حجم به نواحی مختلف صورت استفاده می شود. تزریق چربی به صورت دارای نتایج دائمی است. در زیر، ماندگاری تزریق چربی به صورت را مورد بحث قرار خواهیم داد. تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

آیا انتقال چربی به صورت دائمی است؟

هنگامی که سلول های چربی در بدن شما مستقر می شوند، به بخشی طبیعی از بدن شما تبدیل می شوند و برای همیشه در جای خود باقی می مانند. در عرض 3 تا 6 ماه، گرافت های چربی تزریق شده با بافت اطراف ادغام می شوند و به منبع خون شما متصل می شوند. پس از این فرآیند، سلول های چربی جدید مانند سایر سلول های ذخیره چربی در بدن شما عمل خواهند کرد. با این حال، تمام گرافت های چربی تزریق شده به بدن شما زنده نمی مانند، زیرا بدن شما حدود 30 تا 50 درصد از آن را جذب می کند. بنابراین بعد از تزریق چربی تا 50 درصد چربی تزریقی به صورت ماندگار در صورت فرد باقی ماند.

عوامل موثر بر ماندگاری تزریق چربی به صورت

در مورد فیلر زیر چشم بیشتر بدانید.

ماندگاری تزریق چربی به صورت بعد از 5 سال

پس از پنج سال، می‌توانید انتظار داشته باشید که ناحیه تزریق شده، همان حجمی را که پس از شش ماه اول پس از جراحی پلاستیک داشتید، داشته باشد. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که مناطق تحت درمان در معرض علائم پیری هستند. بنابراین، نتایج شما ممکن است با افزایش سن کاهش یابد. اگر این اتفاق بیفتد، می توانید تزریق چربی به صورت را تکرار کنید یا برای بازگرداندن نتایج خود، سایر درمان های زیبایی را انجام دهید.

ماندگاری تزریق چربی به صورت بعد از 10 سال

تزریق چربی به صورت، محبوب ترین روش برای تقویت صورت است. همانند روش‌های انتقال چربی در سایر نواحی، هنگامی که پیوندهای چربی جدید مستقر شدند و به منبع خون شما متصل شدند، برای همیشه در محل خود باقی می‌مانند. با این حال، در برخی موارد، ده سال پس از تزریق چربی به صورت به دلیل افزایش سن، ممکن است شلی پوست در صورت ایجاد شود، که ممکن است شکل و اثرات کانتورینگ فرآیند انتقال چربی را کاهش دهد. در این مورد، ممکن است از لیفت یا سایر درمان های سفت کننده پوست برای بازگرداندن نتایج خود بهره مند شوید.

عوامل موثر بر ماندگاری تزریق چربی به صورت

در ادامه عواملی که در ماندگاری تزریق چربی به صورت موثر است آورده شده است:

مهارت جراح شما

تزریق چربی به صورت برای ایجاد نتیجه ای طبیعی به مهارت های هنری و جراحی بسیار زیادی نیاز دارد. علاوه بر افزایش حجم، در روش انتقال چربی، جراح باید چربی را با دقت تزریق کند تا شکل، انحناها و خطوط مورد نظر شما را ایجاد کند. که این موارد نیازمند آموزش گسترده و تخصص جراح است که فقط جراحان متخصص در انتقال چربی از آن برخوردار خواهند بود.

تکنیک انتقال چربی

جراح شما ممکن است از فناوری های مختلف لیپوساکشن برای برداشت، پردازش و تزریق چربی استفاده کند که همه اینها می تواند بر ایمنی، ماندگاری و نتایج جراحی پلاستیک شما تأثیر بگذارد.

توانایی بدن شما برای سازگاری

بدن هر فرد منحصر به فرد به نظر می رسد و عمل می کند. بنابراین، تقویت و شکل به دست آمده از روش انتقال چربی برای هیچ دو نفر یکسان نخواهد بود. از مقدار چربی که در صورت باقی می ماند، تا مقدار چربی جذب شده توسط بدن در طی بازیابی انتقال چربی، نتایج حاصل از انتقال چربی برای هر بیمار متفاوت به نظر می رسد. نکته مهم این است که داشتن یک سبک زندگی سالم شانس نتیجه بهتر را افزایش می دهد.

در مورد ماندگاری فیلرهای لب بیشتر بدانید.

ماندگاری تزریق چربی به صورت چند سال است؟

با بالا رفتن سن، پدهای چربی در صورت شما شکسته می شود و می افتد و در نتیجه صورت شما لاغرتر به نظر می رسد. انتقال چربی می تواند با تزریق چربی به نواحی مانند پلک ها، گونه ها و لب ها برای بازگرداندن حجم و خطوط جوانی صورت شما استفاده شود.

گرافت های چربی پس از ته نشین شدن به طور دائم در جای خود باقی می مانند. با این حال، این روش از علائم بعدی پیری که باعث تجزیه چربی می شود، جلوگیری نمی کند. در واقع می‌توانید انتظار داشته باشید که نتایج برای چندین دهه یا حتی بیشتر باقی بماند و با افزایش سن نتایج آن به تدریج کاهش یابد.

ماندگاری تزریق چربی به صورت بعد از 10 سال

در مورد مراقبت های بعد از تزریق چربی به صورت بیشتر بدانید.

کلام آخر

اگر مایل به انجام تزریق چربی به صورت هستید و در مورد زمان ماندگاری آن سوالاتی دارید، توصیه می گردد که به مطب دکتر سعید عاشوری در اهواز مراجعه کرده و تحت معاینه قرار بگیرید. ایشان پس از معاینه دقیق، مدت زمان ماندگاری تزریق چربی به صورت شما را اعلام می کنند.

دکتر سعید عاشوری

دکتر سعید عاشوری

دکتر سعید عاشوری دوران تحصیلات عمومی و تخصص پوست خود را در دانشگاه علوم پزشکی اهواز سپری کرده اند، ایشان یکی از جراحان زبده کشور هستند که علاوره بر پوست در زمینه انواع جراحی های زیبایی صورت نظیر جراحی بلفاروپلاستی و همچنین تزریقات ژل، چربی و بوتاکس و ... مهارت ویژه دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا