Search
Close this search box.

ماندگاری فیلرهای لب

فیلرهای لب به روشی محبوب برای پرتر نشان دادن لب‌های تبدیل شده‌اند. تزریق ژل و فیلر به لب علاوه بر پر کردن لب ها منجر به حالت دهی به لب، متناسب با سایر نقاط صورت می گردد. بعد از تزریق فیلر اگر به درستی از آنها مراقبت نکنید، اثرات آنها ممکن است اثرات آن خیلی زود از بین برود. در این مقاله با ماندگاری فیلرهای لب پرداخته شده است. تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

اثرات فیلرهای لب

فیلرهای لب راهی عالی برای داشتن لب هایی پرتر و جوان‌تر هستند. با کمک فیلرهای لب می توان ظاهری پرتر، متقارن تر و هیدراته داشته باشید. اثرات فیلرهای لب در صورتی که به درستی از آنها مراقبت کنید می تواند تا 6 ماه و حتی بیشتر باقی بماند. فیلرهای لب معمولاً حدود 4 تا 6 ماه بسته به دفعات تزریق آن‌ها به لب‌هایتان دوام می‌آورند، اما بسته به نوع فیلرهای لب که استفاده می‌کنید و میزان نگهداری آن‌ها ممکن است بیشتر از آن دوام داشته باشند. ماندگاری درمان فیلرهای لب به عوامل زیادی بستگی دارد، مانند میزان استفاده از محصول در هر جلسه تزریق، میزان پیروی از دستورالعمل های مراقبت پس از آن و غیره.

بنابراین مهم است که در انتخاب پزشک متخصص تزریق فیلرهای لب نهایت دقت را داشته باشید. زیرا تخصص جراح در انجام تزریق، برند مورد استفاده و … در ماندگاری فیلرهای لب تاثیر زیادی دارند.

دوام فیلر لب

در مورد تزریق ژل به صورت بیشتر بدانید.

ماندگاری فیلر های لب اسید هیالورونیک

اسید هیالورونیک (HA) ماده ای است که به طور طبیعی در سلول های پوست زمانی که سالم و هیدراته هستند یافت می شود. هنگامی که HA به لب ها تزریق می شود، این توانایی را دارد که رطوبت را در داخل نگه دارد و منجر به زیبا سازی و حجیم شدن لب ها شود.

برخی از فیلرهای لب دارای اسید هیالورونیک هستند و برخی دیگر ندارند. اسید هیالورونیک چیزی است که پوست شما را سالم، چاق و جوان می کند. زمانی که مقدار زیادی از آن را به لب های خود تزریق کنید، می تواند باعث تورم یا غیر طبیعی شدن آنها شود. برخی از فیلرهای لب حاوی اسید هیالورونیک هستند، بنابراین اگر می‌خواهید فیلرهای لب شما طولانی‌مدت و طبیعی باشد ، باید به دنبال محصول مناسب باشید.

در کل می توان گفت فیلر لب درمانی است که به طور میانگین بسته به محصول و تزریق کننده می تواند از شش ماه تا یک سال دوام داشته باشد.

چگونه فیلر لب خود را حفظ کنیم؟

برای حفظ ماندگاری فیلرهای لب ، مهم است که از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید و از لب ها با کرم ضد آفتاب محافظت کنید. علاوه بر این، از استفاده از محصولاتی که لب ها را خشک می کنند مانند رژ لب مات خودداری کنید.

متابولیسم تند تر، فیلرهای لب را سریع‌تر از متابولیسم کند‌تر تجزیه می‌کند، بنابراین اگر متابولیسم کندتری دارید، درمان‌های بعدی را برای بهبود طول عمر فیلرهای لب در نظر بگیرید. بهترین فیلرهای لب چندین ماه ماندگاری دارد.

در مورد تزریق ژل گونه در اهواز بیشتر بدانید.

مراقبت های افزایش دهنده ماندگاری فیلر های لب

مراقبت مناسب می تواند اثرات پرکننده لب شما را افزایش دهد. نمونه ایی از مراقبت های بعد از تزریق ژل لب شامل موارد زیر است:

  • مراقبت مناسب می تواند اثرات فیلر های لب شما را افزایش دهد. ورزش و رژیم غذایی دو عاملی هستند که می توانند تاثیر قابل توجهی بر طول عمر فیلر های لب شما داشته باشند. هر چه بیشتر ورزش کنید، متابولیسم شما سریع‌تر می‌شود و بنابراین، پرکننده‌های لب را سریع‌تر می‌سوزاند. این به این معنی است که هنگام استفاده از پرکننده های لب، مهم است که از ورزش شدید خودداری کنید، زیرا ورزش کردن متابولیسم شما را تا حد زیادی افزایش می دهد و ماندگاری آنها را تا حد ممکن کم می کند.
  • عامل دیگری که باید در نظر گرفت این است که با تزریق پی در پی فیلر های لب طول عمر آن افزایش می یابد. چندین درمان متوالی منجر به ضخیم‌تر شدن لب‌ها می‌شود.
  • در صورتی که از حجم بیشتری از فیلرها استفاده کنید، ماندگاری فیلر لب افزایش می یابد.
  • بعد از تزریق فیلر های لب، لب ها را با بالم لب و روغن در طول روز آبرسانی کنید تا سطح هیدراتاسیون را حفظ کنید. این عامل به ایجاد لب هایی پرتر بدون انجام مجدد درمان های اضافی کمک می کند.
  • بعد از تزریق فیلر های لب از مصرف نوشیدنی های بسیار داغ خودداری کنید، زیر این عامل منجر به جذب سریعتر فیلر های لب می گردد.
ماندن اثر فیلر

در مورد فیلر خط خنده بیشتر بدانید.

ارتباط هزینه و ماندگاری فیلر های لب

هزینه فیلر های لب بسته به نوع فیلر تزریقی، حجم تزریق، تکنیک استفاده شده در تزریق، تخصص پزشک و … متفاوت می باشد. بنابراین لازم است به منظور اطلاع از هزینه ها با پزشک متخصص مشورت کنید. در کل ماندگاری فیلر لب نیز به همین عوامل وابسته است.

کلام آخر

فیلرهای لب راه حلی موقتی برای درمان نازکی و دفرمگی لب های شما هستند.با انجام مراقبت مناسب، می‌توانید اثرات آنها را ماندگارتر کنید و نتایج طولانی‌مدتی که طبیعی به نظر می‌رسند داشته باشید. همیشه در نظر داشته باشید که برای افزایش ماندگار فیلر های لب، از فیلر با برند معتبر زیر نظر پزشک متخصص استفاده کنید.

دکتر سعید عاشوری

دکتر سعید عاشوری

دکتر سعید عاشوری دوران تحصیلات عمومی و تخصص پوست خود را در دانشگاه علوم پزشکی اهواز سپری کرده اند، ایشان یکی از جراحان زبده کشور هستند که علاوره بر پوست در زمینه انواع جراحی های زیبایی صورت نظیر جراحی بلفاروپلاستی و همچنین تزریقات ژل، چربی و بوتاکس و ... مهارت ویژه دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا