Search
Close this search box.

هزینه‌ی تزریق چربی به صورت

هزینه‌ی تزریق چربی به صورت در هر فردی می‌تواند متفاوت باشد، حتی در دو فردی که تزریق‌هایی کاملاُ یکسان دارند با توجه به عوامل متعددی ممکن است هزینه‌های مختلفی نظر گرفته شود. تزریق چربی به صورت یک عمل زیبایی می‌باشد و به همین دلیل بیمه‌های درمانی هیچ کدام از هزینه‌های این روش را به شما پرداخت نمی‌نماید. بنابراین در کل اطلاع از هزینه‌ی تزریق چربی به صورت از اهمیت ویژه ایی برخوردار است. تا پایان مقاله با من همراه باشید.

فاکتورهای مرتبط به هزینه‌ی تزریق چربی

اطلاع از تمام هزینه‌های تزریق چربی به صورت برای بسیاری از بیماران اهمیت دارد. به همین منظور بهتر است در همان جلسه‌ی مشاوره‌ی اولیه که با پزشک خود دارید در مورد تمام هزینه‌های تزریق چربی اطلاعات کامل را از پزشک خود کسب نمائید. در ادامه به برخی از عوامل تاثیرگذار در هزینه‌های انتقال چربی توضیحات مختصری ارائه خواهیم کرد.

موقعیت مکانی انجام تزریق چربی به صورت

به دلیل متفاوت بودن هزینه‌های زندگی در شهرها و مناطق مختلف شهری، هزینه‌هایی که پزشکان دریافت می‌نمایند ارقام متفاوتی را شامل می‌شود. به عنوان مثال اگر مطب پزشک شما در مرکز یک شهر بزرگ و محلی که دسترسی آسانتری دارد واقع شده باشد با توجه به هزینه‌ی ملکی و سایر هزینه‌ها ممکن است مجبور باشید نسبت به پزشکی که مطب او در حاشیه‌ی یک شهر کوچک قرار گرفته است هزینه‌های بیشتری را پرداخت نمائید.

هزینه‌ی دریافتی پزشک

بیشتر بخوانید: عوارض تزریق چربی به صورت

هزینه‌ی دریافتی پزشک

استخراج و تزریق چربی عملی تخصصی می‌باشد و احتیاج به تخصص و تجربه‌ی کافی دارد. هر جراح با توجه به تخصص، تجربه و سایر صلاحیت‌هایی که دارد، مبالغ مختلفی را از بیماران دریافت می‌نماید.

هزینه‌ی دارو، بیهوشی و سایر اقلام مورد نیاز جراحی

تزریق چربی به صورت با بی‌حسی موضعی انجام می‌شود اما در صورتی که همراه با تزریق چربی به صورت جراحی‌های دیگری مانند لیفت صورت را نیز داشته باشید باید تحت بیهوشی عمومی قرار بگیرید، در این صورت هزینه‌های متخصص بیهوشی، پرستار و سایر موارد نیز به هزینه‌ی کلی تزریق چربی اضافه می‌شود.

به طور کلی تزریق چربی به صورت احتیاج به یک مرکز جراحی پیشرفته و دستگاه‌ها و امکانات مدرن دارد بنابراین هزینه‌ی امکانات و دستگاه‌های اتاق عمل تزریق چربی نسبت به هزینه‌های یک اتاق عمل معمولی بیشتر می‌باشد.

بیشتر بخوانید: تزریق چربی به خط خنده

نواحی تحت درمان

تزریق چربی به کل صورت در مقایسه با تزریق چربی به بخش‌های کوچکی از صورت هزینه‌های بیشتری را برای شما به همراه خواهد داشت. معمولاً افرادی که جوانتر می‌باشند تنها به چند تزریق جزئی در اطراف لب و یا پیشانی نیاز دارند اما افراد میانسال به تزریق‌های بیشتری در تمام قسمت‌های صورت نیاز دارند.

پیچیدگی و مدت زمان جراحی

هزینه‌ی کلی تزریق چربی به صورت با توجه به پیچیدگی‌هایی این روش برای هر بیمار و همچنین ترکیب این جراحی با روش‌های دیگری مانند لیفت صورت، لیفت گردن و … متفاوت خواهد بود.

هزینه‌های پیش از تزریق چربی به صورت

پیش از اینکه جهت تزریق چربی مراجعه نمائید باید آزمایش‌هایی را جهت بررسی وضعیت سلامت جسمانی خود انجام دهید. هزینه‌ی آزمایش‌ها به همراه هزینه‌ی معاینات پیش از تزریق چربی، هزینه‌ی داروهایی که لازم است پیش از تزریق مصرف نمائید و تمامی مراقبت‌های پیش از تزریق چربی به عنوان بخشی از هزینه‌های کلی تزریق چربی به صورت باید لحاظ شود.

هزینه تزریق چربی به صورت

بیشتر بخوانید: کاندیدای مناسب تزریق چربی به صورت

هزینه‌های پس از تزریق چربی به صورت

بیماران پس از تزریق چربی به صورت تا چند هفته باید مراقبت‌هایی را در منزل داشته باشند و داروهای تجویز شده را مصرف نمایند. هزینه‌ی داروهای تجویز شده پس از جراحی نیز به عنوان جزئی از هزینه‌های تزریق چربی به صورت در نظر گرفته می‌شود.

هزینه‌ نهایی تزریق چربی به صورت

با توجه به تمام مواردی که در این مقاله ذکر شد نمی‌توان مبلغ مشخصی را به عنوان هزینه‌ی تزریق چربی به صورت بیان کرد و تنها راه اطلاع از هزینه‌های تزریق چربی به صورت مراجعه‌ی حضوری به مطب جراح می‌باشد. پس از معاینه و مشاوره‌ی حضوری پزشک می‌تواند تخمینی از هزینه‌های تزریق چربی به صورت را به شما اعلام نماید.

کلام آخر

به این نکته توجه داشته باشید که در انتخاب پزشک و مرکز جراحی خود نهایت دقت را داشته باشید. در برخی موارد تنها با توجه به تبلیغات و یا پایین بودن هزینه‌هایی که یک مرکز جراحی اعلام می‌نماید ممکن است اقدام به انتخاب پزشک نمائید و در نهایت با نتیجه‌ی دلخواه روبرو نشوید در صورتی که که اگر پزشک خود را بر اساس تخصص و تجربه انتخاب نمائید و پیش از تزریق چربی به صورت از بیماران قبلی پزشک در مورد میزان رضایت آنها اطلاعات کاملی را کسب نمائید می‌توانید با اطمینان خاطر جهت جراحی اقدام نمائید.

دکتر سعید عاشوری

دکتر سعید عاشوری

دکتر سعید عاشوری دوران تحصیلات عمومی و تخصص پوست خود را در دانشگاه علوم پزشکی اهواز سپری کرده اند، ایشان یکی از جراحان زبده کشور هستند که علاوره بر پوست در زمینه انواع جراحی های زیبایی صورت نظیر جراحی بلفاروپلاستی و همچنین تزریقات ژل، چربی و بوتاکس و ... مهارت ویژه دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا