Search
Close this search box.

هزینه جراحی پلک در اهواز

هزینه جراحی پلک در اهواز یکی از مهمترین عوامل در زمان برنامه ریزی و تصمیم گیری جهت انجام این عمل برای شهروندان عزیز اهوازی است. توجه به زیبایی و جوان سازی چهره موضوع مهمی است که این روزها از سوی بیشتر افراد اعم از آقایان و بویژه برای خانم­ها حائز توجه و اهمیت است؛ اما در کنار این حس خوشایند زیبایی دوستی با هدف بالابردن اعتماد به نفس، درنظر گرفتن هزینه­های مربوط به عمل بسیار قابل توجه است. هزینه هایی که از ابتدای جلسات ویزیت و مشاوره تا پایان جراحی و اطمینان از بهبود باید تمامی آن را بطور دقیق محاسبه نموده و در نظر گرفت.

همچنین در کنار سایر مخارج مربوط به ویزیت و جراحی پلک در اهواز، باید توجه نمود که تهیه دارو و انتخاب یک پزشک حاذق از جمله مواردی است که به هزینه جراحی پلک در اهواز اضافه می کند. نکته مهم­تر اینکه انتخاب جراحی برای هر دو پلک بالا و پلک پایین چشم و یا انتخاب هردو، هزینه این عمل را بیشتر می­کند. در این مقاله قصد داریم در خصوص هزینه جراحی پلک در اهواز و عوامل تاثیرگذار بر این هزینه با شما مخاطبین خوش­ذوقی که به زیبایی و رسیدگی به جوان سازی چهره خود اهمیت می­دهید صحبت کنیم.

چرا هزینه جراحی پلک متغیر است؟

جراحی پلک یا اصطلاحا بلفاروپلاستی یک نوع جراحی زیبایی پلاستیک بوده و عملی کاملا سبک و ساده است که هیچ گونه خطری برای فرد داوطلب نخواهد داشت. تنها نیاز است که برای اطمینان از نتایج مطلوب و بهبود کامل این جراحی زیبایی، آن را در شرایطی که پس انداز مالی خوبی داریم انجام دهیم تا بتوانیم از خدمات پیشرفته و جراحان معتبر و قابل اعتماد استفاده کنیم.

کل هزینه جراحی پلک در اهواز شامل حق الزحمه جراح، هزینه اتاق عمل و هزینه بیهوشی و مخارج ثانویه از جمله آزمایشات، دارو و…. می­باشد. در کلینیک تخصصی عاشوری در شهر اهواز، ما برای هموطنان محبوب خود یک مرکز درمانی کاملا معتبر و مجهز را فراهم نموده ایم که به بیمار این امکان را می‌دهد تا هزینه‌های اتاق عمل را به حداقل برساند. دکتر سعید عاشوری بهترین جراح بلفاروپلاستی در اهواز در همان جلسه اول ویزیت توسط یک پزشک باتجربه و جراح پلاستیک معتبر در خصوص تمامی نکات هزینه جراحی پلک با بیمار خود به طور واضح و روشن صحبت می­کند.

البته هزینه جراحی پلک در اهواز نسبت به برخی از کلانشهرهای دیگر مانند تهران به عنوان پایتخت کشور بسیار به صرفه تر و کمتر می­باشد. این قیمت گذاری معمولا با توجه به مدت زمان انتظار بیمار برای نوبت دهی جراحی و … درجه بندی می­شود.

عوامل تاثیرگذار بر هزینه جراحی پلک

در مورد سن مناسب جراحی زیبایی پلک بیشتر بدانید.

عوامل تاثیرگذار بر هزینه جراحی پلک در هواز

برخی افراد از پزشک خود می­خواهند همزمان با عمل جراحی پلک عمل­های زیبایی دیگری از جمله لیفت صورت و عمل­های کوچک و مشابه دیگری را نیز بطور همزمان انجام دهند تا فقط یکبار مجبور به تجربه بیهوشی و اتاق عمل باشند . قاعدتا در اینصورت این هزینه های نیز بر هزینه جراحی پلک افزوده می­شود. 

اما در خصوص هزینه جراحی پلک در اهواز به طور انفرادی باید گفت هریک از موارد زیر می­تواند در بالاتر و یا پایین آمدن هزینه جراحی پلک و تغییر مخارج مربوط به آن نقش موثری داشته باشد این عوامل عبارتند از:

  • مبلغ هزینه های مربوط به دستمزد پزشک جراح
  • هزینه های مربوط به کلینیک و بیمارستان با توجه به رتبه بیمارستان و یا تجهیزات کلینیک
  • هزینه های مربوط به اتاق عمل و پزشک بیهوشی
  • انتخاب جراحی پلک بالا و یا پایین و یا جراحی هردو پلک در اهواز
  • هزینه­های مربوط به ویزیت قبل و بعد از جراحی پلک در اهواز
  • هزینه­های مربوط به آزمایشات بیمار  قبل از اقدام به جراحی پلک
  • و همچنین شهر و منطقه جغرافیایی که بیمار قرار است در آن اقدام به عمل نماید در میزان هزینه جراحی پلک تاثیر دارد.
هزینه جراحی پلک متغیر

در مورد تزریق ژل چانه در اهواز بیشتر بدانید.

نتیجه گیری

اهمیت دادن به مسئله سلامت و زیبایی یکی از نکات مهمی است که امروزه افراد به آن می­پردازند. در کنار جراحی های پلاستیک و زیبایی اطلاع از هزینه و مخارج آن نیز بسیار مهم است. در شهر اهواز شهروندان تمایل دارند قبل از اقدام به جراحی پلک از میزان هزینه آن مطلع باشند. هزینه جراحی پلک در اهواز بستگی به انتخاب کلینیک، هزینه مربوط به پزشک بیهوشی، هزینه های مربوط به اتاق عمل و جراح معتبر و نیز هزینه های جلسات مشاوره و ویزیت متغیر است. علاوه بر اینها انتخاب جراحی پلک پایین و یا بالای چشم و یا هردو در میزان هزینه جراحی پلک در اهواز بسیار تاثیر دارد.

دکتر سعید عاشوری

دکتر سعید عاشوری

دکتر سعید عاشوری دوران تحصیلات عمومی و تخصص پوست خود را در دانشگاه علوم پزشکی اهواز سپری کرده اند، ایشان یکی از جراحان زبده کشور هستند که علاوره بر پوست در زمینه انواع جراحی های زیبایی صورت نظیر جراحی بلفاروپلاستی و همچنین تزریقات ژل، چربی و بوتاکس و ... مهارت ویژه دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا