Search
Close this search box.

تزریق ژل لب طبیعی در اهواز

یکی از مشکلاتی که با افزایش سن ایجاد می‌شود کاهش پروتئین‌های پوستی مانند الاستین، کلاژن و از دست رفتن حجم پوست در نقاط مختلف بدن می‌باشد. یکی از قسمت‌هایی که تحت تاثیر کاهش حجم قرار می‌گیرد لب‌ها می‌باشند. ژل لب ماده ای است که می‌تواند حجم از دست رفته‌ی لب در طول زمان را بازیابی نماید و لب‌هایی زیبا مانند ایام جوانی را تداعی نماید. همچنین تزریق ژل به لب برای افرادی که به صورت ژنتیکی لب‌هایی نازک و کم حجم دارند مفید می‌باشد. امروزه بر عکس گذشته تمام زنان و مردان مایل هستند که اعمال زیبایی را بدون داشتن حالت مصنوعی انجام دهند. یکی از مواردی که از طرفداران زیادی برخوردار است تزریق ژل لب طبیعی و نچرال است. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر در این خصوص بدانید.

ژل لب طبیعی

داشتن لب های زیبا و حجیم یکی از معیارهای زیبایی است. تزریق ژل لب نباید به گونه ایی باشد که حالت طبیعی صورت را تحت شعاع قرار دهد. ژل لب طبیعی و نچرال یکی از خدماتی است که در کلینیک دکتر سعید عاشوری انجام می شود. ایشان با بهره گیری از بهترین برندها و روش های تزریق، لب های زیبا و خوش فرم را طراحی می کنند.

در مورد بلفاروپلاستی بیشتر بدانید.

تکنیک ژل لب طبیعی

دلایل تزریق ژل لب طبیعی

  • بهبود ساختار طبیعی لب
  • بیزار بودن از ظاهر مصنوعی و فیک
  • حجم بخشیدن به لب
  • از بین بردن چین و چروک‌های ریز اطراف لب

نحوه تزریق ژل لب طبیعی

به طور حتم هر روز در اطراف خود افرادی را مشاهده می‌نمائید که لب‌هایی حجیم و غیرطبیعی دارند، این گونه لب‌ها که به اصطلاح لب‌های شتری و یا لب‌های اردکی نامیده می‌شوند ظاهری ناخوشایند برای افراد ایجاد می‌نماید، با اینکه برخی از افراد این مدل از لب‌ها را می‌پسندند اما بسیاری از افراد تمایلی به تزریق و برجسته کردن غیر عادی لب‌ها ندارند. اما نکته‌ای که در این میان لازم است بدانید این است که نتیجه‌ی تمام ژل‌های تزریقی به صورت لب‌های برجسته و غیرعادی نمی‌باشد و شما می‌توانید در جلسه‌ی مشاوره به پزشک خود اعلام نمائید که تمایل دارید میزان تزریق و روش تزریق به نحوی باشد که حجم طبیعی لب‌های شما که در طی زمان از دست رفته است بازیابی شود و حالت لب‌های شما به فرم طبیعی باقی بماند.

جهت تزریق ژل لب طبیعی باید به پزشکی مراجعه نمائید که آشنایی کامل با آناتومی چهره‌ی افراد داشته باشد و در صورتی که تقاضای تزریق ژل لب طبیعی را دارید بتواند مقادیر اندک از ژل را به گونه‌ای تزریق نماید که نتیجه‌ی تزریق ایجاد لب‌هایی با فرم و حجم کاملاً طبیعی باشد.

جهت تزریق ژل لب به حالت طبیعی معمولاً مقادیر اندکی از ژل توسط سرنگ‌ ظریفی ابتدا به قسمت میانی لب بالا تزریق خواهد شد. افزایش حجم در این قسمت می‌تواند تمام لب بالا را خوش فرم نماید. با توجه به اینکه لب پایینی معمولاً کمی حجیم‌تر از لب بالایی می‌باشد بنابراین لازم است تا مقدار ژل تزریقی به لب پایین به صورت دقیق محاسبه شود. محل تزریق در لب پایین در دو طرف خط وسط لب پایین خواهد بود.

در مرحله‌ی بعد تزریق‌هایی بسیار اندک در خطوط مرزی لب بالا و پایین تزریق خواهد شد تا چین و چروک‌‌های اطراف لب پوشیده شود و همچنین مرز بین لب و پوست به صورت طبیعی مشخص و نمایان شود.

نکته‌ی کلیدی جهت دست یابی به تزریق ژل لب به فرم طبیعی این است که مقادیر تزریق ژل باید بسیار اندک باشد تا هیچ گونه فرم و حجم غیرطبیعی در لب ها ایجاد نشود.

با توجه به اینکه روش تزریق ژل به لب در سال‌های اخیر طرفداران بسیاری یافته است بسیاری از افراد بدون اینکه حتی مدرک و تخصص پزشکی داشته باشند اقدام به تزریق ژل به لب می‌نمایند بنابراین لازم ست جهت جلوگیری از هرگونه عارضه به یک پزشک متخصص مراجعه نمائید تا نتیجه‌ی تزریق ژل به لب مطابق خواسته و نظر شما باشد.

ژل لب طبیعی در اهواز

در مورد تزریق بوتاکس بیشتر بدانید.

مزایای تزریق ژل لب طبیعی

  • سرعت درنتایج: تقریباُ بلافاصله پس از تزریق ژل به لب می‌توان تاثیر افزایش حجم را مشاهده نمود، اما جهت دستیابی به نتایج کامل باید 1 الی 2 هفته صبر نمود تا تورم و کبودی‌های ناشی از تزریق التیام پیدا نمایند.
  • غیرتهاجمی بودن: تزریق ژل به لب با استفاده از سرنگ‌هایی بسیار ظریف انجام می‌شود بنابراین هیچ گونه ناراحتی و دردی را برای بیمار ایجاد نمی‌کند.
  • دوره نقاهت کوتاه: پس از تزریق ژل به لب می‌توانید تمام فعالیت‌های روزمره‌ی خود را از سر بگیرید و احتیاجی به هیچ گونه استراحت و یا دوران نقاهت نمی‌باشد.
  • بدون خطر و یا عارضه‌ی جانبی: با توجه به اینکه هیالورونیک اسید یکی از موادی است که به طور طبیعی در بدن تولید می‌شود بنابراین تزریق این ماده به لب هیچ گونه خطر و یا عارضه ای را در بر نخواهد داشت.

در مورد تزریق ژل به صورت بیشتر بدانید.

هزینه تزریق ژل لب طبیعی

هزینه‌ی تزریق ژل به لب با توجه به نوع محصول تزریقی و مقدار ماده‌ی تزریقی بستگی دارد. در طی جلسه مشاوره، پزشک با در نظر گرفتن این عوامل مقدار دقیق هزینه‌ی تزریق ژل به لب را به شما اعلام می‌نماید.

در مورد تزریق چربی به صورت بیشتر بدانید.

کلام آخر

اگر مایل به انجام تزریق ژل لب با بهترین کیفیت و جذاب ترین حالت ممکن هستید، دکتر سعید عاشوری یکی از بهترین متخصصان تزریق ژل لب طبیعی در اهواز هستند.

دکتر سعید عاشوری

دکتر سعید عاشوری

دکتر سعید عاشوری دوران تحصیلات عمومی و تخصص پوست خود را در دانشگاه علوم پزشکی اهواز سپری کرده اند، ایشان یکی از جراحان زبده کشور هستند که علاوره بر پوست در زمینه انواع جراحی های زیبایی صورت نظیر جراحی بلفاروپلاستی و همچنین تزریقات ژل، چربی و بوتاکس و ... مهارت ویژه دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا