Search
Close this search box.

کاندیدای مناسب تزریق بوتاکس

کاندیدای مناسب تزریق بوتاکس افرادی هستند که از خطوط ظریف، پای کلاغی و خطوط اخم که هنگام نگاه کردن در آینه می بینند ناراضی هستند. در واقع تزریق بوتاکس برای رفع سریع، ایمن و موثر علائم فیزیکی پیری استفاده می گردد. این تزریق جوانساز همچنین به منظور پیشگیری از شدید شدن خطوط چین و چروک استفاده می گردد. تا پایان مقاله با ما همراه باشید تا مطمین شوید که آیا کاندی ایده آل تزریق بوتاکس هستید، یا خیر.

کاندیدای مناسب تزریق بوتاکس کیست؟

تزریق بوتاکس یک گزینه فوق العاده برای افرادی است که پوست سالمی دارند که نشانه های پیری در آن ظاهر شده است. بیماران زن و مرد هر دو نتایج عالی را از این درمان تجربه خواهند کرد. همچنین تزریق بوتاکس مناسب افرادی است که می خواهند با افزایش سن از ایجاد چین و چروک ها پیشگیری کنند. تزریق بوتاکس برای کسانی که به دنبال ظاهری جوان تر هستند، اما نمی خواهند درمان های تهاجمی تر داشته باشند، مناسب است. در ادامه ویژگی کاندیدای مناسب تزریق بوتاکس آورده شده است.

بیماران با پوست سالم

برای به دست آوردن نتایج ایده آل از بوتاکس، توصیه می کنند که همه بیماران قبل از شروع درمان در سلامت کامل باشند. بیماری که کاندیدای عالی برای این درمان است، پوست سالم و پیری خواهد داشت که عاری از عفونت و مشکلات پوستی است.

بوتاکس مناسب چه کسانی است؟

در مورد مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس بیشتر بدانید.

افراد مایل به پیشگیری از پیری

این تزریق حاوی ماده‌ای است که باعث آزاد شدن ماهیچه‌ها می‌شود، چین و چروک‌های موجود را صاف می‌کند و از ایجاد چین‌های جدید جلوگیری می‌کند و از طریق یک سری تزریق های ریز در نزدیکی خطوط تحت درمان انجام می شود. معمولاً سه تا هفت روز طول می کشد تا اثرات قابل توجه، ظاهر شود و نتایج آن برای سه تا شش ماه باقی می ماند.

در طول دهه گذشته، افرادی که درگیر اقدامات و درمان های پیشگیرانه مراقبت از پوست هستند، افزایش یافته است. در حال حاضر غیر معمول نیست که بیماران در اواخر دهه 20 و اوایل 30 سالگی به محض اینکه متوجه علائم آشکار پیری شوند، شروع به جستجوی درمان های ضد پیری کنند.

این بیماران که مایل به اتخاذ رویکردی پیشگیرانه هستند، اغلب تزریق را در روال های مراقبت از پوست خود قرار می دهند. این شروع زودهنگام یک اقدام عاقلانه است و به متخصصان ما اجازه می دهد تا علائم پیری را قبل از برجسته شدن درمان کنند.

تمایل به جوانسازی سریع

این درمان به زمان اندکی نیاز دارد، این واقعیت یکی از مزایای فراوان آن است. این درمان‌های غیرتهاجمی معمولاً کمتر از 30 دقیقه طول می‌کشند و نیازی به بیهوشی یا دوره نقاهت ندارند.

بسیاری از بیماران ما بلافاصله پس از تزریق بوتاکس به سر کار خود بازمی گردند. درمان هایی که چنین نتایج ضد پیری شدیدی را با چنین زمان کوتاهی ارائه می دهند، بسیار اندک هستند.

در مورد تزریق بوتاکس مردان بیشتر بدانید.

بیماران میانسال

بوتاکس زمانی بهترین تاثیر را دارد که برای درمان خطوط ظریفی استفاده می شود که هنگام چشمک زدن، لبخند پهن، اخم کردن یا سایر حالات صورت ظاهر می شوند. به این خطوط ریز خطوط پویا یا چروک های پویا می گویند و زمانی که صورت شما بی حرکت است قابل مشاهده نیستند. اگر به دنبال درمان خطوط و چین و چروک های بسیار عمیق صورت هستید، ممکن است پزشک شما یک دوره درمانی متفاوت را برای شما توصیه کند.

کاندیدای بوتاکس

در مورد سن مناسب تزریق بوتاکس بیشتر بدانید.

تمایل به نتایج غیر دائمی

از آنجایی که نتایج این تزریق‌ها بین سه تا شش ماه دوام می‌آورد، برای بیماری که نمی‌خواهد کاری دائمی انجام شود، انتخاب ایده‌آلی است. در صورتیکه بیمار از نتایج خود ناراضی باشد، یا اگر تصمیم بگیرید که روش درمانی دیگری را امتحان کنید، تزریق بوتاکس با گذر زمان به طور طبیعی بدون هیچ گونه عوارضی از بین می رود.

بیماران واقع بین

این درمان به طور موقت خطوط اخم پیشانی و بین ابروها، پای کلاغی و سایر خطوط نازک را درمان می‌کند و چهره‌ای آرام‌تر و جوان‌تر ایجاد می کند. با این حال، این درمان طوری طراحی نشده است که شما را دوباره 18 ساله نشان دهد.

بیمارانی که به دنبال شکل تهاجمی تر درمان ضد پیری هستند، باید به یک جراح پلاستیک مراجعه کنند. آنها خوشحال خواهند شد که بنشینند و با شما در مورد اینکه چه درمانی برای اهداف و شرایط خاص شما مناسب تر است، صحبت کنند.

بیماران با سایر مشکلات زیبایی

در حالی که این درمان می تواند چین و چروک ها و خطوط ریز را کاهش دهد، اما می تواند کارهای بیشتری انجام دهد. متخصصان معمولاً از بوتاکس برای فرم دهی صورت بیمار استفاده می کنند. همچنین تزریق بوتاکس برای اصلاح لبخند بسیار مناسب است. در مواردی تزریق بوتاکس به منظور درمان تعرق بیش از حد استفاده می شود و می تواند از تعرق زیاد زیر بغل و سایر نواحی جلوگیری کند.

در مورد بوتاکس دور چشم بیشتر بدانید.

بیمارانی که باردار نیستند

این ماده تزریقی برای افراد باردار یا شیرده یا بیمارانی که به محتویات محلول حساسیت دارند مناسب نیست. فراتر از این چند استثنا، تقریباً همه افراد دیگر واجد شرایط این درمان هستند.

کلام آخر

این درمان انقلابی تقریبا برای تمام سنین مناسب است. بیماران بین 18 تا 65 سال می توانند از مزایای این تزریقات ضد پیری بهره مند شوند. پزشکان این تزریق ها را به بیماران زیر 18 سال توصیه نمی کنند. اگر به دنبال داشتن یک راه سریع و موثر برای جلوگیری از علائم پیری هستید، تزریق بوتاکس می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. شما می توانید برای اطلاع از اینکه کاندیدای مناسب تزریق بوتاکس هستید یا خیر، با متخصصان زیبایی ما مشورت کنید.

دکتر سعید عاشوری

دکتر سعید عاشوری

دکتر سعید عاشوری دوران تحصیلات عمومی و تخصص پوست خود را در دانشگاه علوم پزشکی اهواز سپری کرده اند، ایشان یکی از جراحان زبده کشور هستند که علاوره بر پوست در زمینه انواع جراحی های زیبایی صورت نظیر جراحی بلفاروپلاستی و همچنین تزریقات ژل، چربی و بوتاکس و ... مهارت ویژه دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا